تعمیرات مبل جنوب تهران

یکی از مناطق خدمت رسانی مبل شانا در تعمیرات مبل جنوب تهران است که مبل شانا با حمل و نقل رایگان به مناطقی از جمله شهرری، نازی آباد و سایر محلات جنوب تهران آماده خدمت رسانی است.تعمیرات مبل جنوب تهران

مبل شانا مفتخر ارائه خدمات در تمامی محله های تهران است همچنین شهرستانی های عزیز نیز می توانند از خدمات تعمیرات مبل شانا استفاده کنند. در ادامه با سوالاتی که بسیاری از افراد در هنگام استفاده از خدمات تعمیرات مبل با آن مواجه هستند آشنا می شویم و اطلاعات کاملی را در خصوص تعمیرات مبل جنوب تهران کسب می کنیم.

خدمات تعمیرات مبل جنوب تهران

مبل شانا فعالیت خود را از سال 1383 شروع کرده است و توانسته است بعد از سال های متوالی خدمات متنوعی را در زمینه تعمیرات مبل ارائه دهد. خدمات تعمیرات مبل جنوب تهران عبارت است از»

  • حمل و تقل رایگان
  • تعمیر دسته و پایه مبل
  • رویه کوبی مبل
  • تعویض اسفنج مبل
  • رفع فرورفتگی مبل
  • و…..

امروزه طراحی دکوراسیون منازل، به نحوی انجام می گیرد که راحتی افراد منزل حاصل گردد، به عنوان مثال دکوراسیون اتاق خواب به گونه ای انجام می شود که شخص هنگام استراحت در آن احساس آرامش داشته باشد. پذیرایی را می توان مهم ترین و پربازدید ترین بخش منازل دانست که میهمان ها در این بخش مستقر خواهند شد. بنابر اهمیت بالای پذیرایی، طبعا دکوراسیون و اثاث آن نیز اهمیت فوق العاده بالایی می یابد. ایجاد هماهنگی بین اثاثیه های استفاده شده در پذیرایی با استفاده از مبلمان ممکن می شود. بدین صورت که شما می توانید ابتدا مبلمان خود را انتخاب کرده و مابقی اثاثیه ها را با رنگ و مدل مبلمان خود تطبیق دهید.

تعمیر مبل شرق تهران

گاهی شما تصمیم می گیرید که بجای تهیه مبلمان جدید، مبلمان فعلی خود را تعمیر نمایید. این تصمیم ممکن است به دلایل مختلفی باشد که مهم ترین آن به صرفه بودن این روش است. تنها با تعویض روکش و تعمیر مبلمان شما می توانید صاحب مبلمان جدیدی شوید، با این تفاوت که طراحی مبلمان شما توسط شرکت مبل شانا بر اساس خواسته و سلیقه شما خواهد بود.

این شرکت با داشتن سابقه و نمونه کارهای موفق، به تعداد بی شمار، خدمات تعمیرات مبل جنوب تهران را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است، ساکنین منطقه جنوب تهران می توانند با برقراری تماس از راه های ذکر شده در سایت، از مشاوره رایگان تکنسین های مبل شانا در جهت تعمیرات مبل بهره مند گردند.

تعمیرات مبل

نمونه کار تعمیرات مبل جنوب تهران

هزینه تعمیرات مبل جنوب تهران

بیشتر تماس هایی که شما عزیزان با مبل شانا دارید، در زمینه هزینه تعمیرات مبل است، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این بخش به پرسش هایی که بیشتر توسط شما مطرح می گردند پاسخ دهیم.

سوال 1: چه نوع پارچه ای باید بخریم و چه میزان هزینه نیاز است؟

هنگامی که شما برای رویه کوبی مبل خود اقدام می کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب و تهیه پارچه بر عهده خود شما است. شما پس از خرید، پارچه را به تعمیر کار تحویل داده و سپس تعمیر کار رویه کوبی مبل را انجام می دهد.

گاهی ممکن است خرید جداگانه پارچه برای مشتری ها کار دشواری باشد به همین دلیل مبل شانا انواع پارچه های مخملی، سانتی، چرم و… را در مرکز تعمیرات خود ارائه می دهد. این ویژگی یکی از دلایلی است که سبب محبوبیت مبل شانا نسبت به دیگر شرکت های تعمیر مبل شده است. همچنین در این مرکز شما می توانید با افراد متخصص در زمینه تعمیرات مبل صحبت کنید و از تمامی مشاوره ها به صورت رایگان بهره مند شوید. به همین دلیل در مبل شانا، مشتری برای انتخاب پارچه مبلی خود هیچگاه دچار اشتباه نخواهد شد و بهترین پارچه را با قیمت مناسبی تهیه می کند.

به این نکته نیز توجه کنید که ممکن است شما برای خرید پارچه به چندین فروشگاه سر بزنید و نتوانید پارچه مورد نظر خود را پیدا کنید اما در این مرکز تمامی پارچه های مبلی مد روز موجود می باشد. علاوه بر انتخاب بهترین پارچه در مبل شانا، هزینه های شما نیز به میزان چشم گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

سوال 2: هزینه ایاب و ذهاب به چه صورت است؟

سوال دیگری که ذهن مشتری را به خود مشغول می کند این است که آیا هزینه ایاب و ذهاب بر عهده خود مشتری است یا خیر؟ زیرا این کار تا حدودی سخت بوده و هزینه های نسبتا زیادی را به همراه دارد. اما دیگر نگران نباشید زیرا از آن جایی که مبل شانا همواره به فکر آسودگی و راحتی مشتری های خود بوده است، در حین مراجعه مشتری به این مرکز، می تواند از خدمات مربوط به حمل و نقل آن نیز بهره مند شود.

در صورت تماس مشتری با این مجموعه، کادری مجرب به محل مورد نظر فرستاده می شود و پس از بارگیری مبلمان شما را به مرکز تعمیرات مبل شانا انتقال می دهند. پس از تعمیر نیز مبلمان به محل کار و یا خانه مشتری باز گردانده می شود. توجه داشته باشید که تمامی خدمات حمل و انتقال مبلمان در این مجموعه بی نظیر به صورت رایگان برای مشتریان تهران ارائه می شود. در نتیجه می توانیم بگوییم هزینه ایاب ذهاب تعمیرات مبل تهران برای تمامی مشتریان تهران رایگان است.

هزینه تعمیرات مبل جنوب تهران

سوال 3: چرا دستمزد تعمیر کاران با یکدیگر متفاوت است؟

دستمزد تعمیر کار نیز از آن دسته از سوال هایی است که همواره به آن فکر می کنیم چرا که هدف ما از انتخاب تعمیر مبلمان به جای تعویض آن کاهش هزینه ها بوده است پس این نگرانی و پرس و جو کاملا بجا است. اما همانطور که در سوال فوق عنوان شد گاهی دستمزد تعمیر کار ها با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل در انتخاب تعمیر کار دچار سردرگمی می شویم. پس ما در این مقاله می خواهیم به شما پاسخی کاملا قانع کننده و در عین حال بسیار کمک کننده دهیم که بتوانید بهترین تعمیر کار را انتخاب کنید.

می توان گفت بهترین و تنها دلیل متفاوت بودن هزینه های تعمیر کاران میزان حرفه ای بودن و ارائه خدمات آن ها است. شاید از خودتان بپرسید حرفه ایی بودن چه ارتباطی با هزینه تعمیرات دارد؟ پاسخ ما به شما این است: هنگامی که برش پارچه مبلی توسط فردی حرفه ای برش داده می شود پس در نتیجه رویه کوبی مبل نیز به بهترین نحو انجام می شود. به عبارت دیگر میزان خدمات ارائه شده توسط تعمیر کار به شما، در افزایش و کاهش دستمزد او تاثیر بسزایی دارد.

توصیه ما به شما این است که فقط دستمزد پایین تعمیر کار را ملاک انتخاب خود قرار ندهید بلکه به میزان حرفه ای بودن تعمیر کار نیز توجه کنید. برای پی بردن به میزان مهارت تعمیر کار، نمونه کار های او را مشاهده کنید.

سوال 4: هزینه رنگ کاری و تعمیر بدنه مبلمان چگونه است؟

هنگامی که مبلمان خود را برای تعمیر نزد تعمیر کار می برید، تعمیر کار به دقت بدنه آن را مورد بررسی قرار می دهد در صورتی که بدنه آن آسیب دیده باشد و نیازمند تعمیر توسط نجار باشد آن را به نجار می سپارد. همچنین اگر بدنه نیاز به رنگ کاری داشته باشد مبل به رنگ کار تحویل داده می شود. به همین دلیل تمامی هزینه های رنگ کاری، نجاری و… به صورت جداگانه محاسبه می شود.

سوال 5: برای رویه کوبی مبل باید چقدر هزینه شود؟

رویه کوبی مبل یکی از پر طرفدار ترین بخش تعمیر یک مبل است زیرا رویه کوبی مبل در نو سازی مبلمان بسیار موثر است. با یک رویه کوبی می توان به میزان چشم گیری مبل را تغییر داد. می توان گفت رویه کوبی مبل بیشترین هزینه را در تعمیرات یک مبل به خود اختصاص داده است. هزینه رویه کوبی مبل با توجه به نوع پارچه و متراژ آن متفاوت است.

فرض کنید مبلی هفت نفره را برای رویه کوبی به تعمیر کار سپرده اید، هزینه رویه کوبی این مبلمان از  متفاوت خواهد بود. مثلا اگر در پشت مبل شما از پارچه استفاده شده باشد پس هزینه و دستمزدی که تعمیر کار دریافت می کند از مبلی که در پشت آن از پارچه استفاده نشده است بیشتر خواهد بود.

نکته: اگر پارچه های گران قیمتی را برای مبل خود خریداری می کنید پس آن را به یک تعمیر کار حرفه ای بسپارید.

سوال 6: چگونه تعمیر کار حرفه ی را تشخیص دهیم؟

همانطور که در فوق به این نکته اشاره کردیم شما باید قبل از سپردن مبلمان خود به تعمیر کار، نمونه کار های او را ببینید. همچنین می توانید با تحقیق و پرس و جو از مشتری ها از میزان رضایت آن ها از نتیجه کار مطلع شوید و بر اساس نظرات، تعمیر کاری حرفه ای برای مبلمان خود انتخاب کنید.

سوال 7: برای مبل خود از چه نوع پارچه ای استفاده کنیم که به صرفه باشد؟

توصیه می کنیم همواره با توجه به کلاف مبل خود جنس و نوع پارچه مبلی را انتخاب کنید. زیرا استفاده از پارچه های گران قیمت برای مبلی که کلاف خوبی ندارد اصلا درست نیست و سبب از دست رفتن هزینه های شما می شود. در بیشتر مواقع تشخیص کلاف مبل کار ساده ای نبوده و فرد به راحتی نمی تواند آن را تشخیص دهد. بهترین راه برای تشخیص کیفیت کلاف مبل، سپردن آن به تعمیر کار است زیرا تعمیر کار به راحتی تشخیص می دهد که آیا مبل شما کلاف خوبی دارد؟ آیا اصلا مبل شما ارزش تعمیر را دارد یا خیر؟

سوال 8: اگر کلاف مبل خوب نباشد می توان آن را تقویت کرد؟

هنگامی که شما مبلمان خود را برای تعمیر نزد تعمیر کار ببرید اولین کاری که تعمیر کار انجام می دهد، بررسی کلاف مبل است. در صورتی که کلاف مبل نیاز به تعمیر و یا تقویت داشته باشد تعمیر کار آن را با شما در میان می گذارد. توجه داشته باشید که پیش از شروع کار تمامی هزینه های مربوط به تقویت و تعمیر کلاف را از تعمیر کار خود بپرسید زیرا گاهی هزینه های مربوط به تعمیر کلاف مقرون به صرفه نیست و نباید مبل را تعمیر کرد.

سوال 8: چه زمانی نباید برای تعمیر مبلمان خود اقدام کنیم؟

توجه داشته باشید که در روز های پایانی سال به هیچ عنوان برای تعمیر مبلمان خود اقدام نکنید زیرا سفارشات تعمیرات مبل در این روز ها بسیار زیاد بوده و همچنین زمان تحویل سفارشات نیز توسط تعمیر کار محدود است. به همین دلیل در بیشتر مواقع نتیجه کار با افت کیفت همراه خواهد بود.

3.2/5 - (4 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبل جنوب تهران

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

تعمیرات مبل چرم

تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده ارائه خدمات تعمیر مبل چرمی و تعویض رویه آن است. مبل های چرمی مبل های بسیار حساسی هستند که معمولا بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند و ممکن است رویه …

تعمیر مبل استیل

تعمیرات مبل استیل

مبل شانا آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر مبل استیل و تعویض رویه مبل است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات مبل استیل و مشاهده نمونه کار ها با ما همراه باشید. اگر شما هم از آن دسته از ا …

تعمیرات مبل غرب تهران

تعمیرات مبل غرب تهران

مبل شانا مفتخر است در زمینه تعمیرات مبل غرب تهران ، شرق تهران شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی است. مبل با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مبل یکی از قطب های فعال تعمیر مبل تهران است که اماده ارائه خدما …

تعمیرات مبل شمال تهران

تعمیرات مبل شمال تهران

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیر و رویه کوبی و ساخت انواع مبل آماده ارائه خدمات تعمیر مبل به تمامی ساکنین شمال تهران و در شعبه تعمیرات مبل شمال تهران است. در ادامه با نمونه کار های مبل شانا و خ …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893