تعمیرات مبل مازندران

برای استفاده از خدمات تعمیرات مبل مازندران به یکی از کارگاه های تعمیرات مبل مازندران که زیر نظر مبل شانا فعالیت می کند مراجعه کنید چرا که مبل شانا با بهره مندی از تعمیرکاران حرفه ای به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر انواع مبل می پردازد.تعمیرات مبل مازندران
مسئله ای که همه ما به خوبی از آن مطلع هستیم این است که با گذشت زمان همه مبل ها حالت اولیه خود را از دست می دهند و فرسوده می شوند.

البته مبل های گران قیمت و با کیفیت بالا کمی دیرتر از مبل های معمولی دچار فرسودگی شوند ولی در هر حال این مبل ها نیز دچار فرسودگی خواهند شد در نتیجه نمی توان با خرید مبل های گران قیمت و با کیفیت انتظار داشته باشید که هیچگاه آن ها سر از کارگاه تعمیرات مبل مازندران در نیاورند بلکه شما می توانید با خرید این گونه مبل ها پروسه فرسودگی آن ها را به تعویق بیندازید به همین دلیل نیز همواره توصیه می شود که به سراغ خرید مبل های باکیفیت بروید.
در ادامه به تمامی خدمات و همچنین هزینه ارائه خدمات در کارگاه تعمیرات مبل شانا اشاره خواهیم کرد.

قیمت تعمیرات مبل مازندران

قیمت تعمیرات مبل یکی از مهم ترین مسائلی است که مردم باید در حین اقدام به تعمیرات مبل به آن توجه کنند و عدم توجه به آن سبب عدم مدیریت صحیح هزینه ها خواهد شد.
پیش از هرچیزی بهتر است بدانید که قیمت تعمیرات مبل مازندران با توجه به عوامل گوناگون متفاوت است در نتیجه با شناخت این عوامل می توانید به خوبی در راستای مدیریت هزینه های پرداختی جهت تعمیر مبلمان خود قدم بردارید. برخی از این عوامل عبارتند از:

رویه کوبی مبلمان: رویه کوبی جزو پر هزینه ترین کار هایی است که در تعمیرات مبلمان انجام می شود و به دو صورت انجام می شود:

  •  رویه کوبی روی کلاف خام
  •  رویه کوبی مبل های فرسوده

قیمت تعمیرات مبل و رویه کوبی مازندران

رویه کوبی مبل های فرسوده معمولا افراد بسیار زیادی را به کارگاه تعمیرات مبل مازندران می کشاند زیرا همانگونه که گفته شد به دلیل قیمت بالای مبل بیش از 80 درصد مردم پس از فرسودگی مبل های خود تعمیر را بر تعویض ترجیح می دهند.

تعویض پارچه مبلی: در برخی موارد نیز مبل به رویه کوبی کامل نیاز ندارد و فقط با تعویض پارچه مبلی به طور کامل نونوار می شود. تعویض پارچه مبلی نیز با توجه به نوع و کیفیت پارچه ای که انتخاب می شود، متراژ پارچه، وارداتی بودن آن و… نیاز به هزینه های متفاوتی دارد.

تعویض فوم، فنربندی مبل: هر کدام از این موارد نیز با توجه به تصمیمات مشتری نیازمند هزینه های متفاوتی است. به عنوان مثال فوم های سرد قیمت بیشتری نسبت به فوم های گرم دارند و یا گاهی مشتری به جای فوم ترجیح می دهد از اسفنج استفاده کند که این خود در هزینه ها چندان بی تاثیر نیست.

رنگ کاری مبلمان: رنگ کاری مبلمان از دیگر بخش های تعمیرات مبل است که توسط رنگ کار انجام می شود و هزینه آن نیز به مراتب بالاتر از تعمیرات جزئی یک مبل است.

تعمیر پایه، دسته و تاج مبل: برای این دسته از تعمیرات هزینه بسیار کم تری نسبت به موارد فوق دریافت می شود.

خدمات تعمیرات مبل مازندران

همانگونه که در فوق به صورت مختصر اشاره شد برخی از خدمات تعمیرات مبل مازنداران عبارتند از:

  •  تقویت کلاف مبل
  •  تعمیر و تعویض پارچه مبلی
  •  رویه کوبی مبل به دو صورت رویه کوبی روی کلاف خام و رویه کوبی مبلمان فرسوده و قدیمی
  •  تعویض فوم و اسفنج
  •  تعمیر شکستگی های مبل
  • ورق کاری مبل
  •  تعمیر انواع مختلف مبل ها به صورت تخصصی و حرفه ای
4.7/5 - (6 امتیاز)
۰۹ خرداد. ۱۴۰۰

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893