رویه کوبی مبل استیل

مبل شانا با ارائه خدمات در زمینه مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر مبل و خدمات تعویض رویه مبل و رویه کوبی مبل استیل است. برای اطلاعات کامل می توانید با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید. در ادامه با رویه کوبی مبل استیل و هزینه های جانبی آن آشنا می شویم.

رویه کوبی مبل استیل

تعمیرات مبل امروزه در بین مردم رواج بسیاری پیدا کرده است چون خریدن مبل جدید هزینه ای زیاد به خود اختصاص می دهد و هم احتمال دارد مبلی با کیفیت مبل های خودتان نتوانید بخرید. تعمیرات یک مبل شامل موارد زیادی مانند تعمیر شکستگی های مبل , رنگ کاری مبل , رویه کوبی مبل و تعمیر رویه مبل می باشد که همگی در تازه سازی و بازسازی مبل ها نقش مهمی دارند.

یکی از این نوع تعمیرات رویه کوبی مبل استیل است. رویه کوبی مبل به عملیات انجام شده روی کلاف خام مبل می گویند تا به مرحله ی آماده سازی مبل برسد. کار رویه کوبی مبل استیل یک کار تخصصی و حساس است که توسط افراد متخصص انجام میشود به کسی که کار رویه کوبی را انجام می دهد رویه کوب می گویند.

رویه کوبی در مراحل تعمیرات شامل  تعمیر فوم مبل , پارچه ی مبل , اسفنج , فنرها و کوسن  میشود. اکثرا کار رویه کوبی روی مبل های دسته دوم و فرسوده انجام میشود تا به یک مبل تازه تبدیل کرد. گفتیم کار رویه کوبی مبل استیل یا هر مبل دیگر یک کار تخصصی است به این دلیل که باید برای این کار تمامی قسمت های مبل خارج شود تا کلاف مبل مورد بررسی قرار گیرد و سپس دوباره با کمک مواد اولیه جدید و مناسب مبل را سرهم کند.

رویه کوبی برای انواع مبل های استیل , راحتی , سلطنتی و مدرن انجام میشود. در کار رویه کوبی مبل استیل نظر خود مشتری نیز بسیار مهم است به گونه ای که طراحی و نوع پارچه ی مبل جدید به سلیقه او انجام خواهد شد.

قبل و بعد رویه کوبی مبل استیل

نمونه کار رویه کوبی مبل استیل

انواع رویه کوبی مبل استیل

رویه کوبی مبل استیل به دو صورت انجام می شود اولی رویه کوبی روی کلاف تازه و خام و دومی رویه کوبی روی مبلی فرسوده و آسیب دیده است.

در نوع اول رویه کوب به کمک مواد خام اولیه  طراحی تعیین شده از قبل را روی مبل پیاده سازی می کند تا مبل قابل استفاده شود می توان گفت که آسانترین نوع رویه کوبی این روش است.

عکس رویه کوبی مبل استیل

نوع دوم از رویه کوبی برای مبل های قدیمی مناسب است برای این کار تمام محتوای داخل مبل را خارج می کنند و بعد از رفع مشکلات و خرابی مبل، مبل را با مواد جدید تعمیر کرده و آماده استفاده می نمایند البته این رویه کوبی به شرط سالم بودن کلاف مبل انجام میشود.

اگر کلاف مبل مشکل داشته باشد مبل دیگر قابل تعمیر نیست و هزینه کردن برای تعمیر این مبل ها کاری هزینه بر و بی فایده است و احتمال دارد بعد از مدت کوتاهی دوباره آسیب ببینند و قابل استفاده نباشند پس توجه بالایی به کلاف مبل لازم است.

قبل و بعد رویه کوبی مبل استیل

نحوه رویه کوبی مبل استیل

رویه کوبی در مبل استیل متفاوت از سایر مبل ها است در واقع روش رویه کوبی هر مبل با مبل های دیگر متفاوت است  و در نتیجه تعمیرات مبل استیل نیز متفاوت تر از سایر روش های تعمیر مبل است. در رویه کوبی مبل استیل به دلیل نوع چوب جنس کلاف مبل خیلی کم پیش خواهد آمد که کلاف آن خراب شود مگر اینکه زنگ بزند و نیاز به رنگ دوباره داشته باشد.

نحوه رویه کوبی مبل استیل

در مرحله ی اول فنر و اسفنج های مبل خارج می گردد و بعد از تعمیرات مبل و رنگ کردن آن نیاز است تا مدتی برای خشک شدن وقت بگذارید در مرحله ی بعد فنر یا اسفنج ها حتی بالش های مبل را متناسب با طراحی دلخواه خودتان تعمیر می کنند و مبل بازسازی و قابل استفاده خواهد شد.

خدمات مبل شانا در رویه کوبی مبل استیل

با توجه به این که امروزه تعداد افراد کمتری توان خرید مجدد انواع مبلمان را در تغییرات دکوراسیون و نو کردن اسباب منزل دارند تعمیر مبل در بین مردم رواج بسیاری پیدا کرده است که مورد استقبال بسیاری قرار رفته است زیرا همان طور که گفتیم هزینه تعمیرات به نسبت خرید مبل بسیار مقرون به صرفه است از این رو تعمیرات یک مبل شامل موارد زیادی مانند تعمیر شکستگی های مبل , رنگ کاری مبل , رویه کوبی مبل و تعمیر رویه مبل می باشد که همگی در تازه سازی و بازسازی مبل ها نقش مهمی دارند.

همگی این موارد از مهمترین خدمات مبل شانا است که این شرکت با ارائه خدماتی نوین و مناسب در زمینه تعمیر انواع مبلمان و خدمات تعویض رویه مبل و رویه کوبی مبل استیل توانسته است تا مورد قبول بسیاری از مراجعه کنند گان باشد.

تعمیرات رویه کوبی مبل استیل با توجه به این که یک کار تخصصی و حساس است بایستی تا توسط افراد متخصص انجام شود به عملیات انجام شده روی کلاف خام مبل رویه کوبی و به کسی که کار رویه کوبی را انجام می دهد رویه کوب کار می گویند که می تواند تا انواع تعمیرات مانند تعمیر فوم مبل , پارچه ی مبل , اسفنج , فنرها و کوسن را با برترین تکنیک ها و با متد روز دنیا برای تازه کردن مبل استیل انجام دهد.

قیمت رویه کوبی مبل استیل

از آن جایی که برای نو کردن مبلمان رویه کوبی به عنوان بهترین تکنیک است و همان طور که گفتیم هزینه رویه کوبی مبل استیل با توجه به این که در این فرایند باید پارچه تشکها و پشتی ها، فنر و فوم ها تعویض شود کمتر از خرید مبلمان استیل است از این رو انتخاب یک متخصص خبره رویه کوبی گزینه مناسب برای رویه کوبی مبل استیل است. مهم ترین موارد در هزینه رویه کوبی مبل استیل عبارتند از :

  •  ابعاد و حجم کار
  • لکه گیری بصورت محدود
  • نوع رنگ و متریال مورد استفاده در رنگ کاری
  • حمل و نقل تا کارگاه مبل سازی و برگشت به محل مشتری
  • دستمزد رو کوب کار

قیمت رویه کوبی مبل استیل

قیمت ها برای رویه کوبی ها بسته به نوع مبل تان و میزان آسیب وارده به آن متفاوت می باشد به علاوه موارد دیگری مانند: نوع پارچه ای که برای رویه کوبی لازم است , ابعاد و اندازه ی مبل , میزان کاری که مبل برای تعمیر لازم دارد, تعمیرات نجاری مبل ها برای شکستگی دسته یا پایه مبل ,قدمت مبل که تعیین کننده میزان حساسیت کار است می تواند در هزینه های نهایی نقش داشته باشند .

می توان گفت که کیفیت موادی که در این تعمیرات استفاده می شود نیز مهم است و هرچه این کیفیت بیشتر باشد قیمت رویه کوبی مبل استیل نیز بیشتر میشود. در ابتدای کار می توانید هزینه ی تقریبی مبل را توسط شرکت های تعمیر مبل تخمین بزنید و در صورت به صرفه بودن آن اقدام به تعمیر مبل استیل تان نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات رویه کوبی مبل استیل

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل

افرادی که می خواهند تغییر دکوراسیون در منزل انجام دهند و تعمیرات مبل انجام دهند بدون شک نام رویه کوبی را شنیده اند. رویه کوبی اصطلاحی است که در تعمیرات مبل استفاده می شود که در این بخش اطلاعات کافی را …

تعویض رویه مبل استیل

تعویض رویه مبل استیل

تعویض رویه مبل استیل از جمله مسائل مهمی است که همواره ذهن مشتریان پر و پا قرص مبل های استیل را به خود مشغول کرده است زیرا همه ما می دانیم که عمر مفید یک مبل پس از مدتی به پایان می رسد و برای مدیریت هز …

رویه کوبی مبل چرم

رویه کوبی مبل چرم

اگر در منزل خود از مبلمان چرم استفاده می کنید و قصد رویه کوبی مبل چرم منزل خود را دارید پس توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به نکات مهمی درباره رویه کوبی مبل چرم پی ببرید.
کسانی ک …

تعمیر مبل استیل

تعمیرات مبل استیل

مبل شانا آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر مبل استیل و تعویض رویه مبل است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات مبل استیل و مشاهده نمونه کار ها با ما همراه باشید. اگر شما هم از آن دسته از ا …

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

رویه کوبی مبل غرب تهران

رویه کوبی مبل غرب تهران

اگر قصد تعمیر مبل در غرب تهران را دارید بدون شک استفاده از خدمات رویه کوبی مبل غرب تهران و مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد. مهم ترین کار هایی که در رویه کوبی مبل انجام می شود شامل تعویض ک …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893