معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو

شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه مبلی مسکو را رعایت خواهندمعایب پارچه مبلی مسکو کرد.

بسیاری از افراد که باری تعمیر مبلمان خود پارچه مبل مسکو را انتخاب می کنند با این سوال مواجه اند که آیا پارچه مبلی مسکو هم معایبی دارد؟ پیش از بررسی معایب پارچه مبلی مسکو به توضیح مختصری درباره ظاهر پارچه مبلی مسکو می پردازیم تا با دیدن این نوع پارچه ها به راحتی بتوانید آن ها را تشخیص دهید.
پارچه مبلی مسکو که یک پارچه بین المللی است و برای مبل های راحتی مورد استفاده قرار می گیرد در عین سادگی بسیار شیک و زیبا است و همانطور که از نامش پیداست است مردم روسیه استفاده بسیار زیادی از این پارچه های مبلی دارند.
مستحکم بودن و کیفیت بسیار بالای این نوع پارچه سبب محبوبیت بسیار زیاد آن در بین مردم شده است همچنین گرمای بالا و نرمینگی بسیار زیاد پارچه مبلی مسکو از دیگر دلایل محبوبیت آن است. فروش پارچه مبلی مسکو از لحاظ رنگ بندی محدودیتی ندارد و دارای بیش از 25 رنگ است و همین امر نیز سبب شده است که افراد با سلیقه های مختلف به انتخاب و خرید این پارچه روی بیاورند.

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از پارچه مبلی مسکو داشته باشیم این چنین خواهد بود که:

نوعی پارچه مخمل براق و ساده که از جنس ابریشم است که دارای بافت بسیار نرمی است. انعکاس نور و همچنین تیره و روشن شدن با لمس دست از جمله دلایل جذابیت و محبوبیت این پارچه در بین مردم است البته لازم به ذکر است که پارچه مبلی مسکو دارای خواب بسیار کمی است.

مزایای پارچه مبلی مسکو آنقدر زیاد است که در میان آن همه مزایا فقط می توان معایب بسیار اندکی را یافت به گونه ای که برخی از مردم به دلیل مزیای بسیار زیاد از معایب آن چشم پوشی می کنند اما اگر بخواهیم صادق باشیم به هیچ عنوان نمی توان از معایب پارچه مبلی مسکو که در زیر ذکر می شود غافل شد چرا که این معایب رابطه مستقیمی در تصمیم گیری مردم جهت تهیه این پارچه محبوب و مرغوب دارند.

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
برخی از معایب پارچه مبلی مسکو عبارتند از:

وارداتی بودن پارچه مبلی مسکو: وارداتی بودن برخی از پارچه های مبلی که پارچه مبلی مسکو نیز جزو آن ها است یکی از مشکلات اساسی است که همواره گریبان گیر ما ایرانیان می شود و به سادگی نمی توان از کنار این موضوع عبور کرد چرا که قیمت این پارچه ها رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد. به دلیل عدم ثبات قیمت ارز در کشور، قیمت پارچه های وارداتی چون پارچه مبلی مسکو نیز تحت تاثیر قرار گرفته و به همین دلیل نیز هیچگاه شما نمی توانید پارچه های مبلی مسکو را با قیمت ثابتی خریداری کنید.

گرمای بالا: همانطور که در فوق اشاره شد پارچه مبلی مسکو با دارا بودن الیاف بسیار لطیف، گرمای بالایی تولید می کند بنابراین این موضوع سبب می شود که این پارچه ها مناسب فصل های گرم سال نباشند زیرا با نشستن بر روی مبل گرمای بسیار زیادی ایجاد می شود و حس ناخوشایندی را به فرد القا می کند.
از طرفی دیگر نیز این ویژگی پارچه مبلی مسکو را نمی توان به عنوان یکی از معایب پارچه مبلی مسکو در نظر گرفت چرا که همین ویژگی در فصل زمستان به یک ویژگی بسیار مثبت تبدیل می شود.
در نتیجه این توضیحات می توانید با توجه به شرایط خود از چنین معایبی چشم پوشی کنید و با تهیه این نوع پارچه فاخر و اشرافی جلوه ویژه ای به محیط منزل خود ببخشید و با توجه به کیفیت بسیار بالای پارچه مبلی مسکو، مدت زمان طولانی نگران فرسودگی پارچه های مبلی خود نباشید.

4.1/5 - (60 امتیاز)
۲۶ اردیبهشت. ۱۴۰۲

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893