نکاتی که باید قبل از خرید مبل به آن ها دقت کنیم

چقدر با نکاتی که باید قبل از خرید مبل به آن ها دقت کنیم آشنا هستید؟
برخی از افراد معمولا صرفا به خاطر ظاهر مبل نسبت به خرید آن اقدام می کنند و همین امر سبب می شود نتوانند مبلمان مناسب منزل خود را خریداری کنند و یا معمولانکاتی که باید قبل از خرید مبل به آن ها دقت کنیم کیفیت مبل هایی که بدون آگاهی تهیه می کنند بسیار پایین خواهد بود و مبلمان خریداری شده پس از مدتی نیاز به تعمیر مبل و یا تعویض آن خواهد داشت.
درنتیجه توصیه ما همیشه به شما این است که در حین خرید مبل از خود این سوال را بپرسید که ” نکاتی که باید قبل از خرید مبل به آن ها دقت کنیم چیست؟” و در راستای یافتن پاسخ مناسبی برای این سوال تلاش کنید چرا که هرچه جواب های صحیح تری برای این سوال پیدا کنید و در نکات قابل توجه در خرید مبل کنکاش کنید می توانید یک خرید باکیفیت و همچنین تضمینی داشته باشید و سالیان سال بدون دغدغه از مبلمان خود استفاده کنید؛ به عبارتی دیگر همیشه سعی کنید با یک بار خرید درست و به جا سالیان سال در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برخی از نکاتی که باید قبل از خرید مبل به آن ها دقت کنیم عبارتند از:

  •  دکوراسیون منزل: مبلمان همواره نقش اصلی را در دکوراسیون و دیزاین داخلی منزل ایفا می کند به همین دلیل باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید. پیش از خرید مبلمان حتما به دکوراسیون منزل خود توجه کنید و از خود سوال کنید که آیا من قصد دارم دکوراسیون منزل را بعد ها تغییر دهم یا به همین صورت باقی خواهد ماند؟
    اگر جواب شما منفی است و فکر می کنید که پس از مدتی کوتاه دکوراسیون و دیزاین داخلی منزلتان را تغییر می دهید پس بهتر است از همان ابتدا دیزاینی را که در آینده ای نزدیک برای منزل خود انتخاب می کنید را انتخاب کرده و سپس با توجه به آن نسبت به خرید مبلمان جدید اقدام کنید در غیر این صورت می توانید بر اساس دکوراسیونی که در حال حاضر دارید رنگ، ظاهر و… مبلمانتان را انتخاب کنید.
  •  جنس پارچه مبلی: رنگ و جنس پارچه اولین چیزی است که سبب جذب شما به مبلمان در نمایشگاه مبل و یا فروشگاه ها می شود به همین دلیل نیز همانطور که در فوق اشاره شد ابتدا رنگ مبلمان را انتخاب کرده و سپس جنس پارچه مبلی را انتخاب کنید. هرچه مبلمانی را انتخاب کنید که پارچه آن جنس خوب و کیفیت بالایی داشته باشد طول عمر مبل های شما نیز بیشتر خواهد شد و در آینده نردیک نیاز به تعویض پارچه مبلی نخواهید داشت. توجه داشته باشید که باید نسبت به جنس پارچه مبلی مبل های راحتی وسواس و دقت بسیار بیشتری به خرج دهید چرا که مبل های راحتی در طول شبانه روز به طور مداوم در معرض تماس و استفاده هستند.

نکات خرید مبل

  • کلاف مبل: از دیگر نکاتی که باید قبل از خرید مبل به آن ها دقت کنیم کلاف مبل است. کلاف و اسکلات مبل حرف اول را در انتخاب مبل می زند یعنی اگر شما طرح، رنگ و مدل یک مبل را پسندیده باشید اما کلاف آن کیفیت لازم را نداشته باشد نباید آن را برای خرید انتخاب کنید چرا که کلاف بی کیفیت پس از مدت کوتاهی آسیب می بیند و در صورت آسیب مبلمان دیگر نمی توان آن را تعمیر کرد و شما مجبور به هزینه دوباره و تعویض مبلمان خود خواهید بود.

نکته: بهترین چوب برای مبل استیل و نیمه استیل چوب راش است و این نوع چوب برای مبلمان راحتی مناسب نیست. مبلمانی که جنس کلاف آن ها از چوب سفید است مناسب خرید نیستند چرا که این نوع چوب از کیفیت و مقاومت کم تری برخوردار است.
چوب های روس (افرا، کاج) مقاوم و بادوام هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
۱۰ آذر. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893