پارچه مبلی جاسمین

پارچه مبلی جاسمین که یکی از زیبا ترین و مرغوب ترین پارچه های مبلی است طرفداران بسیاری دارد؛ کیفیت بسیار بالای پارچه مبلی جاسمین آن را به یکی از پرفروش ترین پارچه های مبلی در داخل ایران و همچنین کشور های خارجی تبدیل کرده است.پارچه مبلی جاسمین

یکی دیگر از دلایل جذابیت پارچه مبلی جاسمین ویژگی های منحصر به فرد آن است در واقع پارچه مبلی جاسمین علاوه بر تنوع زیاد دارای انواع مختلف بافت ها نیز است که قیمت هر کدام با توجه به نوع بافت متفاوت است.

از آن جایی که این نوع پارچه دارای انواع بافت های شل و محکم است در نتیجه هر چه بافت آن محکم تر باشد مقاومت پارچه نیز افزایش می یابد و همین امر سبب شستشوی آسان پارچه می شود.

یکی دیگر از ویژگی های پارچه مبلی جاسمین این است که هم از الیاف طبیعی تشکیل می شود و هم از الیاف مصنوعی که این ویژگی سبب می شود خانواده این نوع پارچه از لحاظ قیمت و مقاومت با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

 

معایب پارچه مبلی جاسمین

درست است که پارچه مبلی جاسمین به دلیل این که از الیاف باکیفیت ساخته می شود به عنوان یک پارچه مبلی با کیفیت شناخته می شود اما این نوع پارچه مبلی نیز مانند تمامی پارچه ها دارای معایبی است که افراد می توانند با شناخت آن و با توجه به نیاز خود از این معایب چشم پوشی کنند و یا با توجه به معایب آن پارچه دیگری را برای مبل های خود انتخاب کنند.

خرید پارچه مبلی جاسمین

 برخی از معایب پارچه مبلی جاسمین عبارتند از:

  • احساس گرما در صورت نشستن طولانی مدت روی مبل: یکی از معایب پارچه مبلی جاسمین که ممکن است برای هر فردی آزار دهنده باشد این است که در حین نشستن طولانی مدت روی آن احساس گرما به افراد دست می دهد و این ویژگی در فصول گرم سال بیشتر خودش را نشان می دهد.

اما شاید با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی بتوان به این ویژگی به چشم یکی از مزایای آن نگاه کرد چرا که همین ویژگی در فصل های سرد سال و یا برای افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند به یک ویژگی مثبت تبدیل شود.

قیمت پارچه مبلی جاسمین

  • وجود پرز کم در سطح پارچه مبلی جاسمین: شاید با خود بگویید پرز کم یک ویژگی مثبت برای پارچه های مبلی به شمار می رود چرا که هر چه پرز پارچه کم تر باشد رد و اثر کم تری روی پارچه دیده می شود اما نکته قابل توجه درباره وجود پرز کم روی بافت پارچه این است که وقتی پارچه در معرض تماس و اصطکاک قرار می گیرد لایه ها و بافت های پارچه از هم فاصله می گیرند و همین امر سبب می شود در سطح پارچه حالت هایی از پارگی دیده شود که چنین منظره ای مسلما بسیار ناخوشایند است و سبب می شود پارچه مبلی فرسوده به نظر برسد.

فروش پارچه مبلی جاسمین

مزایای پارچه مبلی جاسمین

همانطور که گفته شد مزایای پارچه مبلی جاسمین آنقدر زیاد است که گاهی معایب بسیار جزئی این پارچه مبلی اصلا به چشم نمی آید. در ادامه مزایای این پارچه مبلی منحصر به فرد و جذاب را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • کیفیت و مقاومت بالا: همانطور که بار ها در این مقاله اشاره شد پارچه مبلی جاسمین یکی از باکیفیت ترین پارچه هایی است که به دلیل بافت های متنوعی که دارد دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. کیفیت و مقاومت بالا یکی از مهم ترین ویژگی های یک پارچه مبلی است.
  • نفوذپذیری کم: به دلیل این که پارچه مبلی جاسمین 100 درصد از کتان تهیه می شود حساسیت چندانی در مقابل آب ندارد و دارای نفوذ پذیری کمی است و این یکی از ویژگی های مثبت این نوع پارچه است.
  • ساخت ایران و وارداتی: یکی از مهم ترین مزایای پارچه مبلی جاسمین عرضه آن به دو صورت ساخت چین و ساخت ایران است در واقع به دلیل این که این نوع پارچه در داخل کشور نیز تولید می شود افراد می توانند یک پارچه مبلی بسیار باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند.

مزایای پارچه مبلی جاسمین

رنگ بندی کالیته پارچه مبلی جاسمین

خبر خوبی که درباره رنگ بندی کالیته پارچه مبلی جاسمین برای شما داریم این است که رنگ بندی این نوع پارچه مبلی حدودا 2 برابر دیگر پارچه های هم رده خود است.

می توان گفت که تنوع بسیار بالای رنگ بندی پارچه جاسمین یکی دیگر از دلایل محبویت این پارچه است چرا که افراد با هر سلیقه ای می توانند از این نوع پارچه استفاده کنند بدون این که کوچک ترین نگرانی بابت عدم همخوانی رنگ پارچه مبلی با دکوراسیون منزل خود داشته باشند.

رنگ بندی کالیته پارچه مبلی جاسمین

پارچه مبلی جاسمین فقط به استفاده در مبلمان محدود نمی شود بلکه افراد می توانند از آن در صندلی ها و همچنین سرویس خواب نیز استفاده کنند و نظم خاصی را به دکوراسیون منزل خود ببخشند.

لازم به ذکر است که پارچه مبلی جاسمین دارای طرح های گل دار نیز می باشد البته نوع طرح دار آن قیمت بیشتری نسبت به نوع ساده این نوع پارچه دارد.

4.8/5 - (116 امتیاز)

خدمات پارچه مبلی جاسمین

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی پارچه مبلی مازراتی که جزو پرطرفدارترین پارچه های مبلی محسوب می شود بپردازیم پس اگر شما نیز می خواهید یک پارچه مبلی مقاوم و در عین حال شیک را پس از تعمیر مبل برا …

پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو

اگر شما نیز جزو طرفداران پارچه مبلی مسکو هستید به شما تبریک می گوییم چرا که انتخاب پارچه مبلی مسکو برای مبل هایتان نشان دهنده سلیقه بی نظیر شما است. شما می توانید برای دریافت قیمت پارچه مبلی مسکو و خر …

پارچه مبلی مایا

پارچه مبلی مایا

فروش پارچه مبلی مایا
پارچه مبلی مایا یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار است که چرم پارچه بودن آن سبب جلب توجه بسیاری از مردم شده است. از آن جایی که پارچه مبلی مایا ویژگی های پارچه و چرم را به …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893