پارچه مبلی مایا

فروش پارچه مبلی مایا

پارچه مبلی مایا یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار است که چرم پارچه بودن آن سبب جلب توجه بسیاری از مردم شده است. از آن جایی که پارچه مبلی مایاپارچه مبلی مایا ویژگی های پارچه و چرم را به صورت هم زمان داراست پارچه ای بسیار مقاوم و با کیفیت است.
علاوه بر زیبایی دلیل محبوبیت بسیاری از پارچه های مبلی کیفیت و مقاومت بالای آن است چرا که پارچه مبلی بیشتر از دیگر قسمت های مبل در معرض تماس قرار می گیرد بنابراین اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد پس از مدت کوتاهی فرسوده و رنگ و رو رفته شده و نیاز به تعویض خواهد داشت.
از جمله طرفداران همیشگی پارچه مبلی مایا می توان به افرادی اشاره کرد که در منزل کودک و یا حیوان خانگی دارند چرا که در چنین شرایطی پارچه مبلی بیش تر از دیگر قسمت های مبل در معرض آسیب و آلودگی قرار می گیرد بنابراین باید پارچه ای انتخاب شود که در برابر مایعات و همچنین خراشیدگی مقاوم باشد.

فروش پارچه مبل مایا

فروش پارچه مبل مایا به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه آن ها را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم:

فروش در نمایندگی پارچه مبلی مایا: مراکز بسیاری وجود دارند که به عنوان نمایندگی پارچه مبلی مایا مشغول به فعالیت هستند و افرادی که قصد خرید پارچه مایا را دارند می توانند به آن ها مراجعه کرده و با توجه به سلیقه خود نسبت به خرید این نوع پارچه اقدام کنند. یکی از مزایای خرید از نمایندگی های پارچه مبلی مایا می توان به تنوع بسیار زیاد اشاره کرد.
فروش اینترنتی پارچه مبل مایا: از دیگر روش های فروش این نوع پارچه، فروش اینترنتی در فروشگاه های آنلاین است که این نوع فروش علاوه بر مزایای فراوانی که برای فروشندگان دارد، برای خریداران نیز مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آن ها صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه است.

 فروش در بازار ها و فروشگاه های پارچه مبلی: فروش پارچه در بازار های بورس پارچه نیز از روش های شناخته شده در بین مردم است و روزانه افراد زیادی جهت خرید پارچه مبلی مایا به این بازار ها مراجعه می کنند.

ویژگی پارچه مبل مایا

پیش از بررسی ویژگی پارچه مبل مایا بهتر است بدانید که ویژگی های چرم پارچه ها مختص خود آن ها است و هیچگاه نمی توان پارچه مبلی معمولی را با تمامی ویژگی هایی که در چرم پارچه ای مانند مایا وجود دارد یافت و همین ویژگی های منحصر به فرد چرم پارچه ها سبب محبوبیت آن ها شده است و آن ها را به پرفروش ترین پارچه های مبلی تبدیل کرده است.
از جمله ویژگی های پارچه مبلی مایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با کیفیت و استحکام و دوام بالا: مهم ترین دلیل محبوبیت چرم پارچه مایا با کیفیت بودن و همچنین استحکام و دوام بالای آن است چرا که افراد با انتخاب چنین پارچه ای چندین سال متوالی می توانند از مبل های خود استفاده کنند بدون این که نیاز به تعمیر و یا تعویض پارچه مبلی داشته باشد زیرا این نوع پارچه قادر است در طولانی مدت نیز زیبایی خود را حفظ کند.
  •  قابلیت استفاده در مبل های راحتی و کلاسیک: پارچه مبلی مایا قابل استفاده در مبل های راحتی و کلاسیک است که دلیل اصلی آن کالیته این پارچه است که شامل رنگ های قهوه ای، طوسی، کرم، سبز و آبی است. معمولا برای مبل های راحتی رنگ های پر رنگ تر در هر تناژ انتخاب می شود چرا که مبل های راحتی معمولا در معرض آلودگی هستند و زودتر کثیف و دچار لک می شوند.
  • ضد لک و ضد آب: ضد لک و ضد آب بودن پارچه مبلی ملیتا از دیگر دلایل محبوبیت این پارچه است؛ مایعات دراین پارچه نفوذ نمی کنند و از طرفی دیگر نیز می توان به راحتی لک های روی پارچه مایا را پاک کرد.
  •  دوخت درجه یک: دوخت درجه یک نیز از دیگر ویژگی های این پارچه است.

فروش پارچه مبل مایا

قیمت پارچه مبل مایا

قیمت پارچه مبل مایا با توجه به عوامل مختلف متفاوت است که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد:

  •  وارداتی بودن: وارداتی بودن پارچه مبلی مایا سبب شده این پارچه نسبت به دیگر پارچه های مبلی قیمت بیشتری داشته باشد چرا که پارچه های وارداتی تحت تاثیر اقتصاد و قیمت ارز در کشور هستند.
  •  متراژ: هرچه متراژ پارچه بیشتر شود هزینه ای که باید بپردازید نیز بیشتر خواهد بود.
  •  کیفیت: چرم پارچه ها به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند نسبت به دیگر پارچه ها قیمت بیشتری نیز دارند هر چند که بالا بودن قیمت از میزان محبوبیت این پارچه ها نکاسته و همواره جزو پارچه مبلی های پر فروش محسوب می شود.
  •  زمان خرید پارچه: زمان خرید پارچه نیز در قیمت پارچه مبلی مایا موثر است زیرا همانطور که گفته شد به دلیل وابستگی به اقتصاد و قیمت ارز، قیمت این پارچه نیز در زمان های مختلف تغییر می کند.
3.4/5 - (21 امتیاز)

خدمات پارچه مبلی مایا

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی پارچه مبلی مازراتی که جزو پرطرفدارترین پارچه های مبلی محسوب می شود بپردازیم پس اگر شما نیز می خواهید یک پارچه مبلی مقاوم و در عین حال شیک را پس از تعمیر مبل برا …

پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو

اگر شما نیز جزو طرفداران پارچه مبلی مسکو هستید به شما تبریک می گوییم چرا که انتخاب پارچه مبلی مسکو برای مبل هایتان نشان دهنده سلیقه بی نظیر شما است. شما می توانید برای دریافت قیمت پارچه مبلی مسکو و خر …

پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا

فروش پارچه مبلی ملیتا
پارچه مبلی ملیتا یکی از بهترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است که می توانید برای مبل های خود و در هنگام تعمیرات مبل راحتی انتخاب کنید.
در حین انتخاب پارچ …

پارچه مبلی

پارچه مبلی

قیمت و کیفیت پارچه مبلی برای کسانی که قصد تعویض پارچه مبلی خود را دارند، بسیار حائز اهمیت بوده به همین دلیل این افراد همواره به دنبال بهترین پارچه های مبلی و البته با قیمت مناسبی هستند.

قیمت و کیفیت …

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

تعمیرات مبل چرم

تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده ارائه خدمات تعمیر مبل چرمی و تعویض رویه آن است. مبل های چرمی مبل های بسیار حساسی هستند که معمولا بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند و ممکن است رویه …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893