تعمیرات مبل در نور

کارگاه های تعمیرات مبل در نور زیر نظر مبل شانا و همچنین توسط تعمیرکار های حرفه ای خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند در نتیجه ساکنین شهر نور می توانند به نمایندگی مبل های شانا در شهر نور مراجعه کرده و تمامی خدمات مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنند.تعمیرات مبل در نور

در حال حاضر از ارائه خدمات تعمیرات مبل به منطقه نور معذوریم لطفا تماس نگیرید.

افرادی که تجربه ای درباره مراجعه به تعمیرات مبل در نور ندارند ممکن است خرید مبل را به صرفه تر از تعمیر آن ها بدانند در صورتی که اصلا این چنین نیست چرا که تعمیر حرفه ای مبلمان سبب می شود مبلمان نونوار شوند و با هزینه ای بسیار کم تر از هزینه خرید مبلمان می توانید صاحب مبلمانی نو و جدید شوید و چندین سال متوالی از آن استفاده کنید.

در حال حاضر از ارائه خدمات تعمیرات مبل به منطقه نور معذوریم لطفا تماس نگیرید.

قیمت تعمیرات مبل در نور

بهتر است بدانید که قیمت تعمیرات مبل در نور به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله سعی می کنیم توضیحات جامعی در این باره ارائه دهیم تا با رعایت آن ها بتوانید هزینه های تعمیرات مبل در نور را مدیریت کنید.

  •  میزان آسیب دیدگی مبلمان: هزینه تعمیر مبلمان با میزان آسیب دیدگی رابطه مستقیم دارد به عبارتی دیگر هرچه قسمت های مختلف دچار آسیب دیدگی شده باشند و نیاز به تعمیر و یا تعویض آن ها باشد هزینه بیشتری نیز باید برای تعمیر در نظر گرفته شود. برخی از آسیب دیدگی های مبل که نیاز به تعمیر دارد عبارتند از:
    پارچه مبلی: پارچه مبلی پس از مدتی فرسوده و رنگ و رو رفته می شود و نیاز به تعویض دارد. میزان هزینه تعویض پارچه مبلی با توجه به متراژ، نوع، جنس و کیفیت پارچه و همچنین دستمزد رویه کوب متفاوت است. پارچه هایی که دچار آسیب دیدگی جزئی شده اند و قابل تعمیر هستند را به طور کامل تعویض نکنید چرا که تعمیرکاران ماهر در کارگاه های تعمیرات مبل در نور به تعمیر حرفه ای پارچه های آسیب دیده می پردازند.
    بدنه مبل: ممکن است بدنه مبل نیز در طول سال های استفاده دچار آسیب دیدگی، پریدگی چوب بدنه و رنگ بدنه، خراشیدگی و… شده باشد که تعمیرکار به تعمیر آن می پردازد و رنگ کار نیز رنگ کاری بدنه مبل را بر عهده می گیرد که دستمزد هر یک متفاوت است.
    فوم و فنرکشی: تعمیر و تعویض فوم، تعویض و یا تعمیر فنرکشی نیز از دیگر کار هایی است که در کارگاه های تعمیرات مبل در نور انجام می شود. هزینه ای که بابت چنین تعمیراتی باید بپردازید بستگی به نوع فومی دارد که انتخاب می کنید. همچنین هزینه تعمیر فنرکشی با تعویض آن متفاوت است.
    پایه و دسته مبل: پایه و دسته مبل نیز اگر دچار آسیب و شکستگی شده باشند توسط تعمیرکار تعمیر می شوند و با توجه به میزان شکستگی هزینه تعمیر نیز متغییر خواهد بود.
  •  دستمزد تعمیرکار: دستمزد تعمیرکار از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت تعمیرات مبل در نور است. عوامل بسیاری در تعیین دستمزد تعمیرکاران دخیل هستند که مهم ترین آن ها میزان مهارت، تجربه و سابقه فعالیت تعمیرکار است به عبارتی دیگر هرچه تعمیرکار حرفه ای تر باشد دستمزد او نیز بیشتر از تعمیرکاران دیگر خواهد بود. از دیگر عواملی که در دستمزد تعمیرکار موثر است می توان به زمان صرف شده جهت تعمیر مبلمان اشاره کرد؛ مسلما هرچه تعمیر مبل طول بکشد و تعمیرکار را با چالش رو به رو کند دستمزد بیشتری نیز دریافت خواهد شد.
  •  هزینه ایاب و ذهاب: هزینه ایاب و ذهاب را از قلم نیندازید چرا که در برآورد هزینه تعمیرات مبل در نور باید هزینه ایاب و ذهاب را نیز در نظر بگیرید تا بودجه مشخصی را برای تعمیرات مبل خود کنار بگذارید. برخی از کارگاه های تعمیرات مبل، ایاب و ذهاب را جزو خدمات رایگان خود به مشتری قرار داده اند در نتیجه برای صرفه جویی در هزینه های تعمیرات مبل می توانید از خدمات رایگان این چنینی نیز بهره مند شوید.
  • کارگاهی که انتخاب می کنید: به یاد داشته باشید که هزینه هایی که در کارگاه های مختلف تعمیرات مبل در نور جهت تعمیر مبلمان دریافت می شود تفاوت زیادی با یکدیگر دارند به همین دلیل نیز توصیه می شود به دنبال پیدا کردن کارگاهی باشید که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و متنوع دستمزد کم تری نسبت به کارگاه های دیگر دریافت کنند.نکته: برای صرفه جویی در هزینه تعمیرات مبل فقط به تعمیر قسمت هایی بپردازید که نیاز به تعمیر دارند و از تعمیر قسمت های سالم امتناع کنید.

قیمت تعمیرات مبل در نور

خدمات تعمیرات مبل نور

خدمات تعمیرات مبل نور عبارتند از:

  • رویه کوبی بر روی کلاف خام
  • رویه کوبی مبل های فرسوده
  • تعویض پارچه مبلی
  • تعویض فنرکشی
  •  تعویض فوم
  •  رنگ کاری بدنه مبل
  •  تعمیر و تقویت کلاف مبل
  •  ورق کاری مبل
  •  تعمیر انواع مبل ها به صورت حرفه ای
  •  ایجاد تغییر در ظاهر مبل
2.5/5 - (4 امتیاز)
۰۴ آبان. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893