پارچه مبلی کارلوس

سوال “ویژگی و کاربرد پارچه مبلی کارلوس چیست و برای چه مبلی مناسب است؟” نه تنها برای پارچه مبلی کارلوس بلکه باید درباره هر پارچه مبلی پرسیده شود زیرا در این صورت است که شما میتوانید اطلاعات خوبی درباره پارچه های مبلی به دست آورید و سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده و همچنین با در نظر گرفتن نیازپارچه مبلی کارلوس های خود و نوع مبلمان می توانید بهترین پارچه مبلی را برای مبل هایتان انتخاب کنید.
مبلمان یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون هر منزل است و از آن جایی که سطح بسیار زیادی از مبل را پارچه مبلی می پوشاند بنابراین در انتخاب پارچه مبلی باید به رنگ و جنس آن نیز توجه کرد؛ پارچه مبلی باید با دقت و آگاهی بسیاری زیادی انتخاب شود و اگر بدون آگاهی انتخاب شود مسلما بعد ها سبب ایجاد نارضایتی در افراد می شود.

اگر قصد خرید پارچه مبلی را دارید می توانید برای دریافت مشاوره و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید. همچنین برای تعمیر مبل خود می توانید نمونه کار های تعمیرات مبل را مشاهده کنید.

معرفی پارچه مبلی کارلوس

پارچه مبلی کارلوس که از جنس پلی استر است با توجه به ویژگی های مثبت بسیاری زیادی که دارد به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های مبلی شناخته می شود بنابراین می تواند گزینه خوبی برای افرادی که به کیفیت پارچه مبلی اهمیت می دهند باشد. لازم به ذکر است که پارچه مبلی کارلوس توانسته است استاندارد ملی ایران و استاندارد صد از اکوتکس اروپا را از آن خود کند.

معرفی پارچه مبلی کارلوس

ویژگی پارچه مبلی کارلوس

بررسی ویژگی پارچه مبلی کارلوس روش خوبی برای دستیابی به اطلاعات کاربردی درباره این پارچه مبلی است بنابراین در ادامه به تفصیل به بررسی ویژگی این پارچه مبلی می پردازیم.

ویژگی پارچه مبلی کارلوس
جنس پلی استر: همانطور که قبلا اشاره کردیم جنس پارچه مبلی کارلوس پلی استر است بنابراین با خرید یک پارچه مبلی مزایای زیادی نصیب خریدار می شود. برخی از مزایای پارچه هایی که جنس آن ها پلی استر است عبارتند از:

نمای نزدیک پارچه مبلی کارلوس

  • این پارچه نسبت به دیگر پارچه های موجود در بازار ارزان تر است.
  • استحکام و دوام پارچه هایی که از جنس پلی استر هستند بسیار بالا است.
  • در عین محکم و بادوام بودن بسیار ظریف و سبک است.
  • نگهداری از پارچه پلی استر بسیار آسان تر از سایر پارچه ها است.

جنس پارچه مبلی کارلوس

رنگ بندی متنوع: طیف رنگی پارچه های مبلی یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب آن توسط افراد است زیرا پارچه هایی که دارای طیف رنگی وسیعی نیستند مناسب سلیقه های خاص و محدود هستند و فقط می توان از آن ها در دکوراسیونی استفاده کرد که محدود به رنگ های خاص هستند اما در مقابل، پارچه های مبلی که دارای طیف رنگی وسیعی هستند می توانند برای هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار گیرند. پارچه مبلی کارلوس نیز به دلیل طیف رنگی وسیعی که دارد می تواند در هر دکوراسیونی استفاده شود.

رنگ بندی متنوع پارچه کارلوس

انعطاف پذیری و چروک ناپذیری: یکی از ویژگی های مثبت پارچه مبلی کارلوس چروک ناپذیری و انعطاف پذیری آن است. یکی از مشکلاتی که همواره افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند چروک شدن پارچه مبلی پس از گذشت مدت کوتاهی است که سبب می شود پارچه مبلی فرسوده به نظر برسد اما از آن جایی که پارچه مبلی کارلوس دارای انعطاف پذیری بالایی است و چروک ناپذیر است دیگر مشتریان با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نمی کنند.

خرید پارچه مبلی کارلوس

ثبات رنگ: بسیاری از پارچه های مبلی پس از مدتی رنگ خود را از دست می دهند؛ رنگ و رو رفتگی پارچه مبلی علاوه بر این که مبل را فرسوده نشان می دهد سبب ایجاد منظره ای ناخوشایند در دکوراسیون و محیط نیز می شود به همین دلیل افراد همواره سعی دارند پارچه مبلی را انتخاب کنند که رنگ آن در گذر زمان تغییر نمی کند و به عبارتی دیگر ثبات رنگ دارد. پارچه کارلوس به دلیل دارا بودن این ویژگی مهم محبوبیت بسیاری را در بین عموم کسب کرده است.

خرید پارچه مبل قهوه ای کارلوس
نکته: همانطور که گفته شد پارچه مبلی کارلوس دارای مزایای بسیاری است که بررسی تمام آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست اما در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • ثبات ابعادی بعد از شستشو
  • ثبات سایش
  • ثبات در برابر نور
  • مقاوم در برابر مایعات
  • تولید این پارچه در داخل کشور انجام می شود و در نتیجه نسبت به دیگر پارچه های وارداتی ارزان تر است.

ثبات رنگ پارچه مبل کارلوس

کاربرد پارچه مبلی کارلوس

پارچه های مبلی با توجه به نوع مبل، کاربرد، دکوراسیون و… انتخاب می شوند بنابراین یک پارچه مبلی را نمی توان برای هر نوع مبلی انتخاب کرد به همین دلیل نیز بیشتر افراد در انتخاب پارچه مبلی دچار تردید و یا سردرگمی می شوند.

کاربرد پارچه مبلی کارلوسیکی از بهترین روش ها جهت جلوگیری از سردرگمی مشاوره با افراد متخصص در این زمینه است بنابراین اگر می خواهید با کاربرد پارچه مبلی کارلوس آشنا شوید و بهترین و مناسب ترین انتخاب را با توجه به نوع مبل و همچنین دکوراسیون منزل خود داشته باشید می توانید با کارشناسان و متخصصان مجموعه “مبل شانا” در تماس باشید تا تمامی سوالاتتان توسط افراد متخصص پاسخ داده شود.

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات پارچه مبلی کارلوس

پارچه مبلی چوپر

پارچه مبلی چوپر

در این مقاله به بررسی پارچه مبلی چوپر از لحاظ فروش، قیمت و کاربرد آن می پردازیم در نتیجه اگر می خواهید پارچه مبلی جدید و متفاوتی را با آگاهی کامل برای مبلمان خود انتخاب کنید تا پایان این مقاله با ما ه …

پارچه مبلی جاسمین

پارچه مبلی جاسمین

پارچه مبلی جاسمین که یکی از زیبا ترین و مرغوب ترین پارچه های مبلی است طرفداران بسیاری دارد؛ کیفیت بسیار بالای پارچه مبلی جاسمین آن را به یکی از پرفروش ترین پارچه های مبلی در داخل ایران و همچنین کشور ه …

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی پارچه مبلی مازراتی که جزو پرطرفدارترین پارچه های مبلی محسوب می شود بپردازیم پس اگر شما نیز می خواهید یک پارچه مبلی مقاوم و در عین حال شیک را پس از تعمیر مبل برا …

پارچه مبلی مایا

پارچه مبلی مایا

فروش پارچه مبلی مایا
پارچه مبلی مایا یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار است که چرم پارچه بودن آن سبب جلب توجه بسیاری از مردم شده است. از آن جایی که پارچه مبلی مایا ویژگی های پارچه و چرم را به …

پارچه مبلی مکس

پارچه مبلی مکس

پارچه مبلی مکس جزو پارچه های پرطرفداری است که با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود توانسته است جزو اولین انتخاب های بسیاری از افرادی که قصد خرید پارچه مبلی را دارند قرار گیرد.
برای خرید پارچه مبلی مکس …

پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا

فروش پارچه مبلی ملیتا
پارچه مبلی ملیتا یکی از بهترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است که می توانید برای مبل های خود و در هنگام تعمیرات مبل راحتی انتخاب کنید.
در حین انتخاب پارچ …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893