تعویض پارچه مبل

مبل شانا با ارائه خدمات تعویض پارچه مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل و تعویض رویه مبل است. تعویض پارچه مبل

با پیشرفت علم و تکنولوژی دکوراسیون منازل نیز تغییر کرد و حالت مدرنی به خود گرفت حتی دکوراسیون منازل خانواده های سنتی ایرانی نیز به مرور از حالت سنتی خود فاصله گرفت و به سمت دکوراسیون مدرن حرکت کرد.
امروزه به ندرت می توان خانه ای را پیدا کرد که مبلمان به دکوراسیون داخلی آن راه پیدا نکرده باشد. در گذشته مبلمان فقط برای نشستن و استفاده روزمره کاربرد داشت اما با گذشت زمان کم کم مبلمان جنبه تزیینی نیز به خود گرفت چرا که مبلمان هر خانه یکی از اعضای اصلی دکوراسیون داخلی است و عدم وجود مبلمان در خانه سبب ایجاد خلا و کمبود در دکوراسیون می شود.

چرا تعویض پارچه مبل یکی از پرطرفدارترین بخش های تعمیرات مبل است؟

حال سوال دیگری که باید پرسیده شود این است که: با وجود محبوبیت زیاد مبلمان در هر دکوراسیون چرا تعویض پارچه مبل متقاضیان بیشتری نسبت به خرید و یا تعمیر کلی مبل دارد در حالی که هر فرد می تواند با توجه به دکوراسیون منزل خود بهترین مبل ها را خریداری کند؟
کسانی که تجربه خرید مبل را دارند به خوبی پاسخ این سوال را می دانند چرا که اطلاعات دقیقی درباره هزینه های زیاد مبلمان دارند و به خوبی می دانند مبلمان یکی از گران ترین محصولات صنایع چوبی است به همین دلیل نمی توان هر چند وقت یک بار برای تعویض آن ها اقدام کرد. اما از آن جایی که افراد همشه میل به تغییر دکوراسیون دارند پس به سراغ مقرون به صرفه ترین و ساده ترین روش برای تغییر در مبلمان خود می روند.
مقرون به صرفه ترین، سریع ترین و ساده ترین کاری که می توان برای نوسازی و تغییر مبلمان کرد تعویض پارچه مبل است. چه در منازل و چه در پشت ویترین فروشگاه ها و نمایشگاه ها اولین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می کند رنگ مبلمان است پس تعویض پارچه مبل در دکوراسیون منزل دقیقا تاثیری مانند خرید مبلمان جدید دارد.

 

انتخاب شرکت تعویض پارچه مبل و تغییر رنگ پارچه

انتخاب شرکت تعویض پارچه مبل برای افرادی که قصد دارند مبلمان خود را برای نوسازی و یا تغییر به دست تعمیرکار بدهند بسیار مهم است زیرا تعویض پارچه مبل و رویه کوبی مبل به مهارت زیادی نیاز دارد. کوچک ترین اشتباه در برش پارچه و یا کشیدن پارچه بر روی مبل سبب از دست رفتن هزینه های زیادی می شود زیرا اگر تعویض پارچه مبل به افراد ناشی سپرده شود پس از مدتی پارچه مبلی به حالت اولیه خود بازمی گردد.

توجه داشته باشید که تعویض پارچه مبل یکی از بخش های پر هزینه تعمیرات مبل است پس باید در انتخاب شرکت تعویض پارچه مبل نهایت دقت را به خرج داد چرا که به دلیل بالا بودن هزینه تعویض پارچه مبل نمی توان هر چند ماه یک بار نسبت به تعویض آن ها اقدام کرد پس باید بین اولین تعویض پارچه مبل تا تعویض بعدی حداقل یک یا دو سال فاصله زمانی باشد.
برای انتخاب یک شرکت معتبر تعویض پارچه مبل به موارد زیر توجه کنید:

  •  دیدن نمونه کار و بازدید حضوری از شرکت مربوطه
  •  برآورد هزینه ها
  •  خدماتی که توسط شرکت ارائه می شود
  •  سابقه کاری
  •  میزان رضایت مشتریان و همچنین محبوبیت آن در میان مشتریان
  •  دریافت مشاوره از مشاورین شرکت

شرکت تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبل راحتی

افرادی که می خواهند از خدمات تعمیر مبل راحتی استفاده کنند معمولا علاوه بر تعمیر فوم و اسفنج مبل خود می خواهند پارچه مبل آن ها نیز تغییر کند. تعویض پارچه مبل راحتی نسبت به دیگر مدل های مبل متقاضیان بیشتری دارد چرا که مبل های راحتی در طول روز بیشتر از مبل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل استفاده مداوم از مبل راحتی، رویه مبل خیلی زودتر دچار رنگ و رو رفتگی و آسیب دیدگی می شود.

معمولا تمام بدنه مبل های راحتی با پارچه پوشیده شده است، همین ویژگی نیز سبب دشوار شدن تعویض پارچه مبل می شود در نتیجه باید تعویض رویه مبل های راحتی را به دست تعمیرکاران ماهر بسپارید.

  •  اولین قدم در تعویض پارچه مبل راحتی جدا کردن پارچه مبل است. تمامی پارچه ها باید با دقت از کلاف مبل جدا شوند زیرا برای برش پارچه های جدید به آن ها نیاز داریم.
    نکته: به دلیل استفاده زیاد از مبل امکان دارد فوم و یا اسفنج آن نیز کیفیت خود را از دست داده باشد. در چنین مواقعی باید علاوه بر تعویض پارچه مبل، فوم و اسفنج نیز تعویض شود پس همیشه در حین تعویض رویه مبل فوم مبل را بررسی کنید.
  •  پس از جدا کردن رویه مبل باید از پارچه های مبل قدیمی به عنوان الگو استفاده کرد و از روی پارچه قدیمی پارچه های جدید را برش داد سپس برای دوخت آن ها را به خیاط سپرد.
  •  زمانی که پارچه مبلی حاضر شد نوبت به کشیدن پارچه روی کلاف مبل می رسد. همانطور که در فوق اشاره شد در کشیدن پارچه بر روی کلاف باید دقت و حوصله زیادی به خرج داد.

تعویض پارچه مبل استیل

تعویض پارچه مبل استیل نیز دقیقا به روش فوق انجام می شود اما تفاوتی که در مبل های استیل وجود دارد این است که بر خلاف مبل های راحتی که تماما با پارچه پوشیده شده اند بیشترین قسمت مبل استیل به بدنه و کلاف مبل اختصاص یافته و تنها در قسمت پشتی و نشیمنگاه مبل از پارچه استفاده شده است در نتیجه در تعویض پارچه مبل استیل پارچه کمتری نسبت به مبل های راحتی استفاده می شود و این امر سبب کاهش هزینه های تعویض رویه مبل می شود.

تعویض پارچه مبل استیل

انواع پارچه در تعویض پارچه مبل

برای تصمیم گیری و انتخاب بهتر پارچه مبلی در ادامه این مقاله به بررسی انواع پارچه در تعویض پارچه مبل می پردازیم تا با توجه به نوع مبل خود بهترین و با کیفیت ترین پارچه را انتخاب کنید.
پارچه کتان: یکی از با کیفیت ترین پارچه های مبلی، پارچه کتان است. پارچه مبلی کتان علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارد در طرح های متنوع و منحصر به فردی نیز به بازار عرضه می شوند به همین دلیل کسانی که می خواهند یک پارچه مبلی منحصر به فرد و در عین حال با بافت شل تر را برای تعویض پارچه مبل خود انتخاب کنند به سراغ پارچه کتان می روند.
پارچه مازراتی: پارچه مبلی مازراتی یکی از پارچه های محبوب است که امروزه نیز در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که اطلاعات دقیقی از انواع پارچه های مبلی ندارند ممکن است پارچه مازراتی را با پارچه مخملی اشتباه بگیرند.
از ویژگی های بارز این پارچه می توان به خواب کم آن و سطح ناصاف آن اشاره کرد که دلیل این ناصافی نیز وجود دانه های ریز و درشتی است که در سطح پارچه وجود دارد.

کسانی که رنگبندی پارچه مبلی برایشان اهمیت زیادی دارد پارچه مازراتی گزینه خوبی برای انتخاب است چرا که این پارچه از لحاظ رنگبندی تنوع بسیار زیادی دارد البته باید توجه داشت که شستشوی پارچه مازراتی اصلا کار راحتی نیست چرا که مایعات به همه بافت پارچه نفوذ می کند.

پارچه مخمل: از دیگر پارچه های پرطرفدار و معروف می توان به پارچه مخمل اشاره کرد. اگر از آن دسته از افراد هستید که می خواهید از پارچه مبلی که انتخاب می کنید سالیان سال استفاده کنید می توانید به سراغ پارچه های مخمل بروید چرا که پارچه های مبلی مخمل هیچوقت از مد نمی افتند و بسیار شیک هستند.

پارچه مبلی چرم: پارچه های مبلی چرم نیز طرفداران زیادی دارد و از قدیم الایام تاکنون جزو شیک ترین پارچه های مبلی محسوب می شوند. این پارچه ها بر خلاف پارچه های مازراتی به راحتی قابل شستشو هستند.
البته پارچه مبلی چرم معایبی نیز دارد که از جمله این معایب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه چرم در زمستان سرما را جذب می کند و در تابستان گرما را
  •  در حین نشستن بر روی چنین مبل هایی معمولا فرد احساس چسبندگی و عرق می کند.
  • مقاومت پایین در برابر اشیاء تیز. در نتیجه اگر حیوان خانگی دارید پارچه های چرم برای شما مناسب نیست.

اگر قصد تعویض پارچه مبل را دارید می توانید با کارشناسان ما برای انتخاب پارچه و توضیحات تکمیلی مشاوره کنید. 

 

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات تعویض پارچه مبل

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی در مبل شانا با متخصصان حرفه ای تعمیرات مبل انجام می شود. تعمیرات مبل راحتی با توجه به میزان خرابی مبل شما انجام می شود و می تواند با ترمیم کلاف ، اسفنج و تعویض رویه مبل ظاهر زیبایی د …

تعویض رویه مبل

تعویض رویه مبل

آیا می خواهید تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید و در انتخاب رنگ مشکل دارید ؟ آیا می دانستید که امروزه به راحتی با تعویض رویه مبل می توانید رنگ مبل خود را با دکوراسیون خانه هماهنگ کنید. شما می توانی …

تعویض رویه مبل استیل

تعویض رویه مبل استیل

تعویض رویه مبل استیل از جمله مسائل مهمی است که همواره ذهن مشتریان پر و پا قرص مبل های استیل را به خود مشغول کرده است زیرا همه ما می دانیم که عمر مفید یک مبل پس از مدتی به پایان می رسد و برای مدیریت هز …

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل

افرادی که می خواهند تغییر دکوراسیون در منزل انجام دهند و تعمیرات مبل انجام دهند بدون شک نام رویه کوبی را شنیده اند. رویه کوبی اصطلاحی است که در تعمیرات مبل استفاده می شود که در این بخش اطلاعات کافی را …

پارچه مبلی

پارچه مبلی

قیمت و کیفیت پارچه مبلی برای کسانی که قصد تعویض پارچه مبلی خود را دارند، بسیار حائز اهمیت بوده به همین دلیل این افراد همواره به دنبال بهترین پارچه های مبلی و البته با قیمت مناسبی هستند.

قیمت و کیفیت …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893