پارچه مبلی چوپر

در این مقاله به بررسی پارچه مبلی چوپر از لحاظ فروش، قیمت و کاربرد آن می پردازیم در نتیجه اگر می خواهید پارچه مبلی جدید و متفاوتی را با آگاهی کامل برای مبلمان خود انتخاب کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به خوبی با پارچه مبلی چوپر آشنا شوید.
زمانی که می خواهیم یک پارچه مبلی را انتخاب کنیم اولین چیزی که به آن توجه می کنیم هماهنگی آن با دکوراسیون منزل است و سپس کیفیت و جنس پارچه مبلی را مورد بررسی قرار می دهیم چرا که پارچه مبلی نقش اصلی را در زیبایی مبل و همچنین دوام آن دارد در نتیجه باید در انتخاب آن دقت بسیاری به خرج داده شود.پارچه مبلی چوپر
پارچه مبلی چوپر که چندین سال است وارد بازار شده است و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آورده اند دارای بافت بسیار محکم بوده و تراکم بالایی دارد. یکی از ویژگی های بسیار خوب پارچه مبلی چوپر تنوع رنگ آن است که دارای 23 رنگ است؛ این ویژگی پارچه مبلی چوپر سبب جذب افراد زیادی به سمت این پارچه مبلی شده است چرا که با توجه به تنوع رنگ بالا سلیقه های بسیار زیادی را پوشش می دهد و افراد می توانند با سلیقه های متفاوت این پارچه مبلی را تهیه کنند.

فروش پارچه مبلی چوپر

چگونگی فروش پارچه مبلی چوپر در ایران ممکن است برای بسیاری از افرادی که تجربه خرید این پارچه مبلی محبوب و با کیفیت را ندارند سوال باشد در نتیجه در ادامه به نحوه فروش پارچه مبلی می پردازیم:

  •  فروش پارچه مبلی چوپر به صورت عمده
  • فروش پارچه مبلی چوپر به صورت متری
    پس از توضیحات بالا حال باید به این مسئله بپردازیم که از کجا و چگونه پارچه مبلی چوپر را تهیه کنیم. شما می توانید به دو صورت زیر نسبت به خرید پارچه مبلی چوپر اقدام کنید:
  •  خرید به صورت اینترنتی
  •  خرید به صورت حضوری

مبل شانا با ارائه خدمات در زمینه فروش پارچه مبلی چوپر به صورت عمده و متری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

فروش پارچه مبلی چوپر

قیمت پارچه مبلی چوپر

عوامل بسیاری تعیین کننده قیمت پارچه مبلی چوپر هستند در نتیجه در شرایط و زمان های مختلف، قیمت پارچه مبلی چوپر نیز متفاوت خواهد بود. برخی از عوامل موثر در قیمت پارچه مبلی چوپر عبارتند از:
متراژ پارچه: متراژ پارچه تاثیر مستقیمی با افزایش قیمت پارچه مبلی چوپر دارد. هرچه متراژ پارچه مبلی بیشتر باشد به مراتب قیمت آن نیز افزایش می یابد.
خرید به صورت عمده و یا متری: در خرید های عمده معمولا به مشتریان تخفیف های چشمگیری داده می شود.
قیمت ارز در کشور: قیمت تمامی پارچه های مبلی وارداتی تحت تاثیر قیمت ارز قرار خواهند گرفت و پارچه مبلی چوپر نیز از این قاعده مستثنی نیست.
زمان خرید پارچه: زمان خرید پارچه از دیگر موارد موثر در قیمت پارچه مبلی چوپر است به عنوان مثال چندین هفته پیش از فرارسیدن عید نوروز قیمت این نوع پارچه ها به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

قیمت پارچه مبلی چوپر

مزایا و معایب پارچه مبلی چوپر

در ادامه به صورت جداگانه به بررسی مزایا و معایب پارچه مبلی چوپر می پردازیم:

مزایا پارچه مبلی چوپر

باکیفیت بودن: باکیفیت بودن یکی از مهم ترین مزایای یک پارچه مبلی است که همواره سبب محبوبیت آن در بین مردم می شود، پارچه مبلی چوپر نیز به خوبی این ویژگی را دارا می باشد. همانطور که در فوق اشاره شد پارچه مبلی چوپر از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و همین امر نیز سبب کیفیت بسیار زیاد این پارچه شده است.
عمر بالا: دلیل محبوبیت پارچه های مبلی با کیفیت در میان مردم این است که مدت زمان بیشتری می توانند از آن استفاده کنند به عبارتی دیگر عمر بیشتری نسبت به دیگر پارچه ها دارند. پارچه مبلی چوپر نیز به دلیل کیفیت بسیار زیاد و تراکم بسیار بالای بافت ها، طول عمر بسیار بیشتری نسبت به دیگر پارچه های مبلی دارد.
تنوع رنگ: ممکن است گاهی پارچه مبلی را بپسندید اما به دلیل این که تنوع رنگ چندانی ندارند و استفاده از آن ها هارمونی دکوراسیون منزلتان را بر هم می زند از انتخاب آن ها منصرف می شوید؛ پارچه مبلی چوپر به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارد می تواند به راحتی توسط همه افراد انتخاب شود.
راحتی در استفاده: راحتی در استفاده از دیگر مزیای این پارچه مبلی است که در محبوبیت آن بی تاثیر نیست.

معایب پارچه مبلی چوپر

تحت تاثیر ارز قرار گرفتن: همانطور که در فوق اشاره شد پارچه مبلی چوپر یک پارچه مبلی وارداتی است به همین دلیل نیز قیمت این نوع پارچه با توجه به قیمت ارز در کشور دچار نوسانات بسیاری خواهد بود.

کاربرد پارچه مبلی چوپر

به دلیل کیفیت بسیار زیاد و طول عمر بالا کاربرد پارچه مبلی چوپر بیشتر در مبل های راحتی است چرا که مبل های راحتی به طور مداوم در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه باید جنس و نوع رویه آن ها از پارچه ای مقاوم و باکیفیت باشد تا به سادگی دچار صدمه نشوند و به این ترتیب مدت زمان بیشتری بتوان از مبل های راحتی استفاده کرد.

4.2/5 - (17 امتیاز)

خدمات پارچه مبلی چوپر

پارچه مبلی مکس

پارچه مبلی مکس

پارچه مبلی مکس جزو پارچه های پرطرفداری است که با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود توانسته است جزو اولین انتخاب های بسیاری از افرادی که قصد خرید پارچه مبلی را دارند قرار گیرد.
برای خرید پارچه مبلی مکس …

پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا

فروش پارچه مبلی ملیتا
پارچه مبلی ملیتا یکی از بهترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است که می توانید برای مبل های خود و در هنگام تعمیرات مبل راحتی انتخاب کنید.
در حین انتخاب پارچ …

پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو

اگر شما نیز جزو طرفداران پارچه مبلی مسکو هستید به شما تبریک می گوییم چرا که انتخاب پارچه مبلی مسکو برای مبل هایتان نشان دهنده سلیقه بی نظیر شما است. شما می توانید برای دریافت قیمت پارچه مبلی مسکو و خر …

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی پارچه مبلی مازراتی که جزو پرطرفدارترین پارچه های مبلی محسوب می شود بپردازیم پس اگر شما نیز می خواهید یک پارچه مبلی مقاوم و در عین حال شیک را پس از تعمیر مبل برا …

پارچه مبلی مایا

پارچه مبلی مایا

فروش پارچه مبلی مایا
پارچه مبلی مایا یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار است که چرم پارچه بودن آن سبب جلب توجه بسیاری از مردم شده است. از آن جایی که پارچه مبلی مایا ویژگی های پارچه و چرم را به …

پارچه مبل راحتی

پارچه مبل راحتی

اگر قصد خرید پارچه مبل راحتی را دارید با انواع پارچه برای مبل راحتی خود آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. شما می توانید با تماس تلفنی خرید انواع پارچه مبلی را در طرح …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893