تعمیر مبل در تجریش

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مبل آماده ارائه خدمات در تعمیر مبل در تجریش است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با ارسال عکس مبل های خود براورد هزینه تعمیر مبل را انجام دهید.

تعمیر مبل در تجریش

کسانی که قصد تعمیر مبل در تجریش را دارند باید تمام تلاش خود را برای پیدا کردن بهترین کارگاه تعمیرات مبل به کار گیرند چرا که کارگاه تعمیرات مبل و همچنین نیرو هایی مانند تعمیرکار، رویه کوب و… که در کارگاه مورد نظر مشغول به کار هستند نقش اصلی را در نتیجه تعمیرات مبل ایفا می کنند بنابراین اگر در انتخاب کارگاه تعمیرات مبل، تعمیرکار و… دقت زیادی به خرج ندهید مطمئنا از نتیجه تعمیر مبل در تجریش راضی نخواهید بود بنابراین مجبور به تعمیر مجدد خواهید شد و همین امر نیز سبب از دست رفتن هزینه های بسیاری از شما می شود البته در برخی مواقع نیز ممکن است مبل شما در اثر تعمیر غیر اصولی کیفیت خود را از دست بدهد و به جای تعمیر نیاز به تعویض مبلمان باشد.

زمانی که به اهمیت انتخاب کارگاه تعمیر مبل پی می برید ممکن است به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید یک کارگاه تعمیر مبل در تجریش بیابید که نیرو های ماهر، با تجربه و با سابقه بالا در آن مشغول به کار باشند تا بتوانید با اطمینان کامل مبل های با ارزش و گران قیمت خود را به دست آن ها بسپارید.
لازم به ذکر است که ما نگرانی شما را درک می کنیم چرا که با افزایش قیمت مبلمان دیگر به سادگی نمی توان آن ها را تعویض کرد در نتیجه برای نوسازی و یا ایجاد تنوع در مبل ها باید آن ها را به دست تعمیرکار هایی ماهر و با تجربه بسپارید.
اگر پیدا کردن کارگاه تعمیر مبل در تجریش به یکی از دغدغه های شما تبدیل شده است اصلا نگران نباشید چرا که در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که با رعایت آن ها می توانید بهترین و معتبرترین کارگاه تعمیر مبل در تجریش را بیابید و با خیالی آسوده مبل های خود را برای تعمیر به دست آن ها بسپارید.

  •  سابقه فعالیت کارگاه تعمیرات مبل و نیرو هایی که در آن مشغول به ارائه خدمت به مشتریان خود هستند.
  •  بررسی مهارت و تجربه تعمیرکار، رویه کوب و…
  •  دیدن نمونه کار ها به صورت حضوری (تنها به دیدن یک نمونه کار اکتفا نکنید و برای هر فعالیت چندین نمونه کار از آن ببینید.).
  • بررسی خدماتی که به مشتریان ارائه می شود.
  • دستمزد تعمیرکار
  •  موادی که در تعمیرات مبل استفاده می شود.
  •  تحقیق درباره میزان رضایت مشتریان کارگاه مورد نظر

مبل شانا با سال ها تجربه در زمیمه تعمیرات مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل شمال تهران است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

رویه کوبی مبل در تجریش

رویه کوبی مبل در تجریش در دو نوع رویه کوبی بر روی کلاف خام (ساخت مبلمان جدید) و رویه کوبی جهت تعمیر و تعویض بخش های آسیب دیده مبلمان قدیمی انجام می شود که معمولا بیشترین مراجعه افراد جهت تعمیر و تعویض بخش های آسیب دیده مبل است.

اگر می خواهید اطلاعات تکمیلی در خصوص رویه کوبی مبل و هزینه های مربوط به آن کسب کنید به بخش رویه کوبی مبل مراجعه کنید.

در رویه کوبی مبلمان قدیمی تمام قسمت های آسیب دیده مبل از جمله پارچه مبلی، فوم، فنر، لایکو، کلاف و… توسط تعمیرکار شناسایی شده و سپس در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرکار و رویه کوب آن ها را تعمیر می کنند و اگر نیاز به تعویض باشد باید قسمت آسیب دیده تعویض شود.
تعویض پارچه مبلی یکی از پرطرفدارترین بخش های رویه کوبی مبل در تجریش است چرا که پارچه مبلی بیشتر از قسمت های دیگر مبل در معرض تماس است در نتیجه زودتر فرسوده و رنگ و رو رفته می شوند بنابراین مردم با تعویض پارچه مبلی جانی تازه به مبل های قدیمی خود می بخشند؛ از طرفی دیگر نیز پارچه مبلی تاثیر بسیاری در ظاهر مبل دارد به همین دلیل نیز کسانی که خواهان تغییر دکوراسیون منزل خود هستند و یا می خواهند در مبل های خود تنوع ایجاد کنند به سادگی و با تعویض پارچه مبلی می توانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.
نکته: به یاد داشته باشید که پیش از رویه کوبی و تعمیر مبل در تجریش باید از مستحکم بودن کلاف مبل خود مطمئن شوید چرا که مبل هایی که دارای کلاف بی کیفیت هستند را نمی توان رویه کوبی و یا تعمیر کرد البته تقویت کلاف با کیفیت هیچ مانعی ندارد و توسط تعمیرکاران انجام می شود اما زمانی که کلاف مبل از استحکام لازم برخوردار نباشد حتی تقویت کلاف مبل نیز نمی تواند چاره کار باشد.

رویه کوبی مبل در تجریش

هزینه تعمیر مبل به چه بستگی دارد؟

هزینه  هر کدام از تعمیرات با دیگری متفاوت است در واقع هزینه ی تعمیر مبل به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • نوع و میزان فرسودگی مبل یا میزارن دقت و ظرافت مبل یکی از گزینه هایی است که بر مقدار هزینه تاثیر گزار است  به این معنی که مبلی که کاملا فرسوده است نسبت به مبلی که فقط باید رویه ی آن تعویض شود هزینه ای بیشتر لازم دارد.
  • متراژ پارچه ی مورد نیاز
  • هزینه ی حمل و نقل مبل ها
  • کیفیت کار
  • نوع مبل شما اینکه آیا این مبل قدیمی و عتیقه است که اگر اینگونه باشد نیازمند مهارت و ظرافت خاصی می باشد
  • اگر مبل شما از نوع پارچه ای یا چرمی است انتخاب یک چرم مناسب یا پارچه ی طرح دار نیز می تواند بر افزایش هزینه ی تعمیرات بیا افزاید

در واقع میزان هزینه تعمیرات مبل بعد از تعیین موارد فوق بدست خواهد آمد. تعرفه و هزینه خاص و نسبتا ثابتی را نمیتوان برای تعمیر مبلمان در نظر گرفت چون هر روزه مبل های جدید با ویژگی ها ی جدید وارد بازار می شوند.

Rate this post
۰۳ شهریور. ۱۳۹۹
۲ Comments
  • علی
    • ادمین مبل شانا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893