تعمیر مبل در منزل

معمولا افراد با شنیدن عبارت “تعمیر مبل در منزل” تصور می کنند که فقط خود شخص می تواند تعمیر مبل خود را در منزلش انجام دهد اما لازم به ذکر است که امروزه بسیاری از شرکت های تعمیر مبل، خدمات تعمیر مبل در منزل را برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مشتریان ارائه می دهند.تعمیر مبل در منزل

خدمات تعمیر مبل در منزل محدود نبوده و زمانی که مشتریان تقاضای تعمیر مبل در منزل را دارند می توانند صفر تا صد تعمیرات مبلمان خود را به دست نیروی های اعزامی از شرکت مورد نظر بسپارند. آن دسته از افراد که معتقد هستند خودشان می توانند در خانه مبل هایشان را تعمیر کنند نیز حق دارند چرا که آموزش هایی که درباره تعمیر انواع مبل ها در فضای مجازی موجود است تا حدودی می توانند به آن ها در نو سازی مبل هایشان کمک کند.

البته نباید فراموش کرد که تعمیر مبل نیازمند تخصص و تجربه است و هر شخصی نمی تواند آن را به نحو احسن انجام دهد به همین دلیل برای درک بهتر موضوع در ادامه به بررسی چگونگی تعمیر مبل در منزل توسط خود فرد و یا توسط نیرو های متخصص که از شرکت های تعمیر مبل اعزام شده اند را بررسی می کنیم.

در چه صورت شرکت می تواند تعمیر مبل در منزل انجام دهد؟

کسانی که می خواهند ملمانشان در محل زندگی خودشان تعمیر شود اولین سوالی که می پرسند این است که:

“در چه صورت شرکت می تواند تعمیر مبل در منزل انجام دهد؟” برای پاسخ به این سوال شما باید بدانید که در چه مواقعی مردم ترجیح می دهند به جای ارسال مبلمان خود به مراکز تعمیرات مبل، نیرو های متخصص این مراکز را به خانه خود بیاورند تا به تعمیر مبل هایشان بپردازند زیرا تا زمانی که تقاضا برای اعزام نیرو به منزل مشتری وجود نداشته باشد مسلما شرکت نیز نمی تواند تعمیر مبل های مشتریان خود را در منزلشان انجام دهد. در نتیجه در ادامه دلایلی که مشتریان را وادار به درخواست تعمیر مبل در منزل می کند را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • صرفه جویی در زمان: افرادی که چندین بار تجربه تعمیرات مبلمان منزلشان را توسط کارگاه های معتبر و حرفه ای تعمیرات مبل داشته اند به خوبی می دانند که مدت زمان زیادی ممکن است در صف نوبت قرار بگیرند، تازه اگر خوش شانس باشند طی چندین هفته مبل هایشان تعمیر می شود.

دلیل بروز چنین مشکلاتی این است که معمولا شرکت های معتبر مشتریان زیادی دارند و به همین دلیل مشتریان دیگر تا زمانی که نوبتشان نشده باید در صف انتظار باقی بمانند. مخصوصا در زمان های خاصی مانند اواخر سال که تعداد سفارشات بسیار بیشتر خواهد بود مسلما باید مشتریان مدت زمان بیشتری نیز منتظر بمانند تا نوبتشان برسد.

 

اما زمانی که مشتری با شرکت های تعمیر مبل تماس می گیرد و از آن ها درخواست می کند که نیرو های متخصص خود را برای تعمیر مبلمان به خانه او اعزام کنند دیگر با مشکلاتی مانند در انتظار ماندن جهت رسیدن نوبت دست و پنجه نرم نمی کنند و در مدت زمان کوتاهی مبل هایشان نوسازی می شود.

  • سخت بودن انتقال مبلمان: امروزه آپارتمان نشینی و زندگی در مجتمع های مسکونی رواج پیدا کرده است و این امر سبب شده حمل و انتقال وسیله هایی که اندازه بزرگتری دارند بسیار دشوار باشد.

مبلمان نیز جزو وسیله هایی است که حمل آن ها از چندین طبقه بسیار دشوار است بنابراین افرادی که امکان انتقال مبلمان برایشان غیرممکن و یا بسیار مشکل است ترجیح می دهند مبل هایشان را در خانه تعمیر کنند به همین دلیل برای تعمیر مبل در منزل با شرکت هایی که خدمات تعمیر مبل در منزل را ارائه می دهند تماس می گیرند.

  • صرفه جویی در هزینه انتقال: برخی از شرکت های معتبر و حرفه ای برای آسایش مشتری انتقال مبلمان را به صورت رایگان انجام می دهند اما کارگاه های بسیاری نیز وجود دارند که هزینه انتقال مبل ها را از مشتری دریافت می کنند و یا اصلا چنین خدماتی را ارائه نمی دهند به همین دلیل مشتری خود موظف است ماشین حمل بار را اجاره کند.

علاوه بر دشواری های پیدا کردن اتوبار باربری معتبر، مشتری باید هزینه زیادی نیز بابت حمل مبلمان خود بپردازد و این امر سبب زیاد شدن هزینه تعمیر مبلمان می شود. اما با بهره مندی از خدمات تعمیر مبل در منزل که توسط شرکت های معتبر تعمیرات مبل ارائه می شود دیگر مشتری هزینه ای بابت انتقال مبلمان خود پرداخت نخواهد کرد.

  • دستمزد کارگر: حمل مبلمان برای کسانی که در طبقه هم کف یک آپارتمان هستند بسیار راحت است به گونه ای که حتی خود مشتری هم می تواند مبلمان را به ماشین حمل بار انتقال دهد اما کسانی که در طبقه های بالاتر ساختمان ساکن هستند کارشان بسیار سخت تر خواهد بود و برای انتقال مبلمان خود به کارگران آموزش دیده و مجرب نیاز دارند.

حمل مبل توسط کارگر های آموزش دیده از آسیب دیدن مبل ها در زمان حمل و انتقال جلوگیری می کند در نتیجه افراد در چنین مواردی ترجیح می دهند جا به جایی و حمل مبلمان خود را بر عهده کارگران بگذارند به همین دلیل دستمزد های چندین کارگر نیز به هزینه تعمیر مبل اضافه خواهد شد. اما کسانی که از خدمات تعمیر مبل در منزل شرکت های معتبر استفاده می کنند دیگر نیازی به کارگر ندارند و این امر سبب کاهش هزینه های آن ها می شود.

 

تعمیر مبل در خانه توسط خود شخص امکان پذیر است؟

برخی از افراد برای صرفه جویی در هزینه های خود می خواهند تعمیر مبلمان خود را خودشان انجام دهند به همین دلیل بیشترین سوالی که توسط چنین افرادی پرسیده می شود این است که “آیا تعمیر مبل در منزل توسط خود شخص امکان پذیر است؟”

اگر شما به جای این سوال عبارت “آموزش تعمیر مبل در منزل” را در اینترنت جستجو کنید هزاران آموزش درباره تعمیر مبل در خانه برای شما ظاهر می شود. بسیاری از افراد با دیدن چندین فیلم تصمیم می گیرند خودشان دست به کار شوند و مانند همان فیلم ها که به راحتی در منزل به تعمیر مبلمان می پردازند مبلمان خود را در کمترین زمان تعمیر کنند و از پرداخت هزینه هایی به عنوان دستمزد به تعمیرکاران معاف باشند اما پیش از دست به کار شدن برای تعمیر مبل هایتان در خانه بهتر است حقیقتی را برای شما بازگو کنیم تا به خوبی جواب پرسش “تعمیر مبل در منزل توسط خود شخص امکان پذیر است؟” را بیابید.

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که تعمیر مبل به تخصص زیادی نیاز دارد و حتی تعمیرکارانی که دوره های آموزشی تعمیرات مبل را گذرانده اند نیز در سال های اول فعالیت خود ممکن است دچار اشتباهات زیادی شوند اما زمانی که فعالیت خود را آغاز می کنند و  به تعمیرات مبل می پردازند به مرور زمان با کسب تجربه مهارتشان نیز بیشتر می شود و به همین دلیل است که افراد همیشه سعی می کنند تعمیر مبلمان خود را به دست تعمیرکارانی بسپارند که سال های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند.

ممکن است با توضیحات ارائه شده تا حدودی به جواب پرسش فوق پی برده باشید اما در ادامه پاسخ جامع تری داده خواهد شد.

حتما تاکنون متوجه شده اید که تعمیر مبل در منزل به هیچ عنوان تایید نمی شود چرا که اگر مبل شما به تعمیرات تخصصی مانند تقویت کلاف، فنربندی و… نیاز داشته باشد کوچکترین اشتباه فرد سبب می شود مبل به کلی آسیب ببیند و دیگر قابل استفاده نباشد. یا اگر فردی قصد تعویض رویه مبلمان منزلش را داشته باشد اما مهارت لازم را در برش و دوخت پارچه مبلی نداشته باشد تمام پارچه را حیف و میل می کند و با توجه به قیمت بسیار زیاد پارچه فرد پول زیادی را از دست می دهد.

با تمامی این توضیحات ممکن است سوال کنید که “چه زمانی می توان مبل را در منزل تعمیر کرد؟”

تعمیر مبل در منزل فقط برای مواقعی است که آسیب های بسیار جزئی به مبل وارد شده است به عنوان مثال اگر رویه مبل دچار پارگی جزئی شده فرد می تواند آن را بدوزد و یا اگر بدنه مبل و رنگ بدنه آسیب دیده است فرد می تواند به تعمیر مبل در منزل بپردازد و رنگ کاری مبل را انجام دهد اما برای تعمیرات تخصصی حتما باید مبلمان خود را به کارگاه های تعمیر مبل بسپارد تا از ضرر های احتمالی جلوگیری کند.

تعمیر مبل چرم در منزلتعمیر مبل چرم در منزل

از آنجایی که مبل های چرم آسیب پذیرتر هستند بیشتر نیازمند تعمیر می شوند و بیشترین دلیل مراجعه افراد به کارگاه های تعمیر مبل، تعویض رویه مبلمان منزل و یا محل کارشان است. حال اگر شخصی به خوبی از مبل های چرمش مراقبت نکند پس از مدت کوتاهی آسیب می بیند و باید آن ها را به دست تعمیرکاران بسپارد اما بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه های خود به تعمیر مبل در منزل روی می آورند.

تعمیر مبل در منزل می تواند توسط خود شخص انجام شود و یا فرد می تواند با شرکت هایی که خدمات تعمیر مبل در منزل ارائه می دهند تماس بگیرد و از آن ها درخواست کمک کند.

برای تعمیر مبل چرم در منزل توسط خود شخص باید چندین نکتهٌ مهم و اساسی را به یاد داشته باشید:

  • اگر فقط پارچه مبلی مبل هایتان آسیب دیده است، پارچه مبلی را عوض کنید و به هیچ عنوان به قسمت های دیگر مبل دست نزنید زیرا اگر کلاف و فنر بندی مبل در اثر بی دقتی شما آسیب ببیند دیگر مبل غیرقابل استفاده خواهد بود و یا باید هزینه زیادی بابت تعمیر آن بپردازید.
  • در صورتی که چرم مبل دچار رنگ و رو رفتگی شده است و شما برای نوسازی آن قصد رنگ آمیزی مبل را دارید سعی کنید تمام مبل را رنگ کنید در غیر این صورت ممکن است قسمت های رنگ کرده مبل مشاهده شود و مبل دو رنگ شود.

تعمیر مبل راحتی در منزل

برای تعمیر مبل راحتی در منزل پیش از هر کاری مبل را بررسی کنید و ببینید کدام قسمت مبل نیاز به تعمیر دارد. اگر قصد دارید علاوه بر تعمیر قسمت آسیب دیده مبل رویه آن را نیز عوض کنید پس باید از قبل پارچه مورد نیاز را تهیه کنید.

اما اگر قصد دارید تعمیر مبل راحتی خود را به تعمیرکارانی بسپارید که تعمیر مبل در منزل انجام می دهند بهتر است زمانی که با آن ها تماس می گیرید از آن ها بپرسید که باید چه مواد و وسایلی را از قبل آماده کنید و یا درباره نحوه کار و چگونگی تعمیر مبل در منزل از آن ها سوال کنید؟

زمانی که شما چنین سوالی را از تعمیرکاران می پرسید دیگر سردرگم نخواهید بود که پیش از رسیدن آن ها باید چه چیز هایی را حاضر کنید به همین دلیل در زمان صرفه جویی می شود و همچنین مبل هایتان هر چه سریع تر تعمیر می شود.

حتما از تعمیرکار بخواهید پیش از تعمیر، کلاف مبل را به خوبی بررسی کند که آیا مبل از کلاف خوبی برخوردار است یا خیر زیرا مبلی که کلاف خوبی ندارد را نباید تعمیر کرد چرا که پس از مدتی به حالت اولیه خود باز می گردد.

تعمیر مبل راحتی در منزل

اگر شخصی خود قصد تعمیر مبل در منزل را دارد باید بداند که تشخیص کلاف مبل راحتی کار چندان راحتی نیست و فقط تعمیرکار می تواند به خوبی تشخیص دهد که آیا کلاف مبل مستحکم است و یا نیاز به تقویت دارد یا خیر، در نتیجه اگر تخصص لازم را ندارید توصیه می کنیم کار را به کاردان بسپارید تا پولتان هدر نرود.

تعمیر فوم و اسفنج مبل در خانه

تعمیر فوم و اسفنج مبل در خانه نیز مانند تعمیر قسمت های دیگر مبل امکان پذیر است فقط باید به این نکته توجه داشت که هنگامی که حس کردید فوم و اسفنج نیاز به تعمیر دارند باید هر چه سریع تر به تعمیر آن ها بپردازید وگرنه فنر مبل آسیب می بیند.تعمیر فوم و اسفنج مبل در خانه

زمانی که فوم و یا اسفنج مبل آسیب می بیند ممکن است در ظاهر مبل هیچ تغییری احساس نکنید اما وقتی روی مبل می نشینید فرو رفتگی فوم و اسفنج را به راحتی حس می کنید.

اگر قصد دارید فوم و اسفنج مبل را در خانه تعمیر کنید پیش از هر کاری باید تصمیم بگیرید که می خواهید از فوم استفاده کنید یا اسفنج. اگر می خواهید از فوم استفاده کنید سعی کنید فوم سرد تهیه کنید چرا که مقاومت فوم سرد نسبت به فوم گرم بیشتر است.

اگر فوم و اسفنج مبل آسیب زیادی دیده باشد باید به طور کامل تعویض شود اما اگر فقط قسمت های کوچکی از فوم و اسفنج دچار فرورفتگی شده باشد می توان با قسمت های کوچکی از فوم و اسفنج آن را تعمیر کرد.

برای این که بتوانید فوم و اسفنج مبل را تعمیر کنید باید رویه مبل را بردارید و سپس به تعویض و یا تعمیر فوم بپردازید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات تعمیر مبل در منزل

آموزش تعمیر مبل راحتی در منزل

آموزش تعمیر مبل راحتی در منزل

بسیاری از افراد دوست دارند که تعمیر مبل راحتی خود را در منزل انجام دهند. تعمیر مبل راحتی اگر دارای خرابی جزئی باشد و ابزار تعمیرات مبل موجود باشد تعمیر مبل راحتی به آسانی در منزل انجام می شود. در ادام …

آموزش تعمیر مبل سلطنتی

آموزش تعمیر مبل سلطنتی

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیر انواع مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر مبل سلطنتی و استیل و انواع دیگر مبل است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و تعرفه های تعمیر مبل سلطنتی با ما تماس …

آموزش رویه کوبی مبل

آموزش رویه کوبی مبل

با توجه به اهمیت رویه کوبی مبل در عصر حاضر، آموزش رویه کوبی مبل نیز طرفداران بسیاری دارد. بعضی از افراد می خواهند با یاد گرفتن رویه کوبی خودشان در منزل رویه کوبی مبل ها را انجام دهند و برخی دیگر نیز خ …

بهترین مرکز تعمیرات مبل

بهترین مرکز تعمیرات مبل

همه ما زمانی که قصد تعمیر مبلمان منزلمان را داریم به دنبال یافتن بهترین مرکز تعمیرات مبل هستیم چرا که می خواهیم نتیجه تعمیر و نوسازی مبل به بهترین شکل ممکن انجام شود. درست است که تعمیر مبل بسیار به صر …

تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبل

مبل شانا با ارائه خدمات تعویض پارچه مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل و تعویض رویه مبل است.
با پیشرفت علم و تکنولوژی دکوراسیون منازل نیز تغییر کرد و حالت مدرنی به خود گرفت حتی دکوراسیون مناز …

هزینه تعمیرات مبل

هزینه تعمیرات مبل

بسیاری از افرادی که با کارشناسان مبل شانا تماس می گیرند قبل از سوالات تخصصی از سوالاتی در خصوص هزینه تعمیرات مبل خود می پرسند. از این رو سعی کردیم با پاسخ به این سوال بسیاری از سوالات در خصوص هزینه تع …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893