تعمیر مبل شرکتی

مبل شانا با تعمیر انواع مبل و صندلی مخصوص ادارات آماده ارائه خدمات تعمیر مبل شرکتی به شما عزیزان در تعمیرات مبل تهران و شهرستان است.

یک سوال رایجی که اکثرا پیش می آید این است که آیا  زمانی که مبلمان یا صندلی ها خراب میشوند باید انها را تعمیر کرد یا تعویض؟تعمیر مبل شرکتی

در جواب باید گفت که ابتدا به میزان آسیب دیدگی انها نگاه کرد و ببینید که اگر آسیب زیاد باشد تعمیر زیاد به صرفه نخواهد بود اما اگر خرابی کم باشد قطعا تعمیر کردن انها خیلی به صرفه تر از تعویض شان است.

البته قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که تعمیر مبلمان یک هنر به حساب می آید چون با دقت و ظرافت خیلی زیادی تعویض روکش مبل و تعمیر قسمت های مختلف مبل ها و صندلی انجام میشود و زمان زیادی هم صرف این کار میشود تا بهترین کار ارائه داده شود.

مبلمان یکی از وسایل کاربردی و ضروری در ادارات می باشد بنابراین اینکه همیشه ظاهری نو و شیک داشته باشند یک اصل مهم است که باید توجه شود.

داشتن تجربه در تعمیرات صندلی های و مبل شرکتی یکی از دلایل مهم در کم کردن قیمت های تعمیرات است و گروهی که تجربه زیادی در رابطه با این زمینه داشته باشند می توانند با نحوه درست تعمیر از هزینه های اضافی پیش گیری کرده و ایده ال ترین تعمیرات را تحویل دهند. البته دقت داشته باشید تعمیرات مبلمان خود را به گروه هایی نسپارید که تعمیرات مبلمان ارزان را انجام میدهند، چون این گروه ها از وسایل بسیار ارزان قیمت و بنجول برای تعویض رویه های مبل، ففنر ها، فوم، تعمیر دوباره ی اسکلت بندی و … استفاده میکنند.

نحوه تعمیر مبل شرکتی

مبلمان اداری شامل مبل ها، صندلی ها، میزکار و در واقع هر چیزی که برای نشستن و کار کردن مورد استفاده قرار بگیرد است. بعد از مدتی استفاده از مبلمان نیاز به تعمییرات خواهند داشت و باید تعمیر شوند که باید به کلاف مبل ابتدا دقت شود اگر کلاف یا همان بدنه ی مبل با ارزش باشد باید مبلمان تعمیر شود ولی اگر کلاف مبل ارزشمند نباشد که باید تعویض شوند. 

مبل های شرکتی بیشتر مبل های چرم هستند که پس از مدتی ممکن است پوسته پوسته و یا خراشیده شوند. مبل شانا با ارائه خدمات تعمیرات مبل چرم شرکتی خدمات ویژه و مقرون بصرفه ای را ارائه می دهد.

نحوه تعمیر مبل شرکتی

از خرابی های معمول و رایج مبلمان فرورفتگی ها، صدمه دیدن رویه ی مبلمان، در رفتگی فنر ها، پوسیدگی روکش ها، پارگی چرم یا پارچه مبل، شکستن دسته یا پایه ی آنها و… است.

یکی از خرابی های صندلی ها معمولا پوسیدگی روکش آن است و دلیل ان هم نشستن طولانی مدت روی ان است و باید این روکش ها تعویض شود. برای اینکار ساختار نشیمن از هم جدا میشود و بررسی میشود و اگر فوم ان هم خراب شده باشد ان را عوض کرده و یک فوم جدید روی ان قرار داده میشود و چرم رویی را عوض کرده و دوباره دوخته میشود و رویه کوبی مبل انجام می شود.

از دیگر خرابی های مبلمان جک صندلی های جک دار است که بر اثر فشار به مرور زمان خراب میشود برای تعمیر ان باید سیلندر ان عوض شود که البته تعویض سیلندر زیاد به صرفه نیست و تکنیسین های بخش تعمیر اکثرا با استفاده از ابزار های دیگری این قسمت را تعمیر میکنند که مقرون به صرفه  تر باشد.

تعویض اسفنج مبل شرکتی

برای تعویض اسفنج مبل شرکتی اول همه ی پارچه ها و اسفنج‌ها را از بدنه مبل درمی آوریم و فقط بخشی از چارچوب مبل باقی می‌ماند. سپس فوم‌ یا اسفنج  نو را به مبل می چسبانیم. اگر این کار را درست انجام ندهیم نشستن روی مبل برایمان سخت و طافت فرسا می‌شود. سپس در نهایت تغییر اسفنج مبل، پارچه ها رویه اصلی روی مبل قرار می‌گیرد و روی فوم را می‌پوشانند. 

هزینه تعمیر مبلمان شرکتی

در باره ی هزینه تعمیر مبلمان اداری چون که  جنس مبلمان خیلی متنوع است، هزینه های تعمیرات متفاوت است. و همچنین برای تعمیر قسمت های مختلف مبلمان و صندلی میزها هر کدام وسایل مختلف با هزینه های متفاوتی لازم دارند.

چون که مبلمان انواع مختلفی دارند، در نتیجه هزینه تعمیرات مبل نیز متفاوت خواهد بود. هزینه تعمیر مبل های سلطنتی و استیل از گران قیمت ترین هزینه ها است. اما چیزی که اکثر مردم خواهان آن هستند تعمیرات مبل با هزینه مناسب و مقرون به صرفه است.

اگر می خواهید اطلاعات کافی را در مورد هزینه تعمیر مبل شرکتی بدست آورید به بخش تعمیر مبل مراجعه کنید.

هزینه تعمیر مبلمان شرکتی

هزینه تعمیر مبلمان راحتی که در منازل وجود دارد اساسا کم است، اما هزینه تعمیر مبلمان استیل و سلطنتی مخصوصا وقتی صحبت هزینه تعمیر مبلمان هفت نفره به بالا باشد، مقرون به صرفه نخواهد بود و یکی از مشکلات مردم در تعمیر این دسته از مبلمان است. قیمت تعمیر مبلمان چرم نیز تقریبا زیاد است، چون که انواع زیادی چرم وجود دارد و هر کدام هم هزینه های متفاوتی دارند.

اگر چه یکی از دغدغه های فکری شما هزینه تعمیرات مبل است، باید عرض کنیم که ما هم در فکر راه حل مناسب برای این مشکل شما هستیم و به این نتیجه رسیده ایم که بهترین و به صرفه ترین خدمات مبلمان را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

 

 

2.5/5 - (2 امتیاز)
۱۹ خرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893