تعویض روکش مبل در رشت

اگر ساکن رشت هستید و مبل های فرسوده دارید می توانید از خدمات تعویض روکش مبل در رشت و تعمیرات مبل که زیر نظر تیم حرفه ای و تخصصی مبل شانا مشغول ارائه خدمت به هموطنان هستند بهره مند شوید.
فرقی نمی کند مبل فرسوده ای که در منزل دارید چند سال است که از آن استفاده کرده اید بلکه فقط کافی است کلاف مبل هایتان کیفیت خوبی داشته باشند در اینتعویض روکش مبل در رشت صورت است که شما می توانید مبل های خود را به دست تعمیر بسپارید.
تشخیص میزان استحکام و کیفیت کلاف مبل به راحتی توسط تعمیرکار امکان پذیر است در نتیجه در صورت با کیفیت بودن کلاف لحظه ای برای نونوار کردن مبل های قدیمی و فرسوده خود درنگ نکنید.

خدمات و نحوه تعویض روکش مبل در رشت

برای کسب اطلاعات دقیق درباره خدمات و نحوه تعویض روکش مبل در رشت تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
خدمات کارگاه تعمیر مبل در رشت عبارتند از:
تقویت کلاف مبل

تعویض روکش مبل

 تعویض فنربندی

 تعویض فوم

 تعمیر خراشیدگی و شکستگی بدنه، دسته و پایه مبل

 رنگ کاری بدنه مبل

ورق کاری

 تعمیر تخصصی انواع مبل

در میان خدمات فوق تعویض روکش مبل در رشت بیشتر از هر چیز دیگری سبب مراجعه افراد به کارگاه تعمیرات مبل شده است در نتیجه تعویض رویه مبل توسط حرفه ای ترین تعمیرکاران انجام می شود.

نحوه تعویض روکش و تعمیرات مبل در رشت

  •  اولین گام
    پیش از هر چیزی باید مناسب ترین پارچه مبلی را بر اساس نوع مبل های خود انتخاب و خریداری کنید. کیفیت پارچه مبلی مهم ترین فاکتور در انتخاب پارچه مبلی است.
  • گام دوم

پس از تحویل پارچه مبلی به تعمیر کار و یا رویه کوب ابتدا پارچه مبلی قدیمی از کلاف مبل جدا می شود؛ لازم به ذکر است که از روکش قدیمی به عنوان الگو برای برش پارچه های جدید استفاده می شود.

  •  گام سوم
    پس از برش پارچه ها توسط خیاط دوخته می شود و آماده نصب بر روی کلاف می شوند.

از جمله نکاتی که باید در تعویض روکش مبل در رشت به آن توجه شوند عبارتند از:

 اگر به دلیل تغییر دکوراسیون نسبت به تعویض روکش مبل در رشت اقدام می کنید حتما نوع، رنگ و طرح پارچه مبلی را با توجه به دکوراسیون جدید انتخاب کنید.

 کارگاه های معتبر تعمیرات در رشت معمولا خودشان عرضه کننده انواع پارچه های مبلی باکیفیت هستند در نتیجه بهتر است از کارگاه موردنظر پارچه مبلی را انتخاب و خریداری کنید زیرا در این صورت می توانید از خدمات مشاوره رایگان آن ها نیز بهره مند شوید و مناسب ترین و باکیفیت ترین پارچه مبلی را برای مبل هایتان انتخاب کنید؛ از طرفی دیگر نیز در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.

4/5 - (23 امتیاز)
۰۲ خرداد. ۱۴۰۰

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893