کالیته کامل رنگ پارچه مبلی دیاموند به همراه مزایا و معایب

اگر فردی هستید که به راحتی هر پارچه مبلی را برای مبل های خود نمی پسندید پارچه دیاموند بهترین گزینه برای شما است چرا که این پارچه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد نظر هر فردی را به خود جلب می کند. در ادامه تمامی ویژگی های پارچه مبلی دیاموند را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید با توجه به ویژگیپارچه مبلی دیاموند پارچه دیاموند خرید پارچه مبل با کیفیتی انجام دهید.

اگر قصد خرید پارچه مبلی دیاموند برای مبل خود را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با دریافت قیمت پارچه مبلی خرید خود را انجام دهید.

ویژگی پارچه مبلی دیاموند

مهم ترین ویژگی پارچه مبلی دیاموند که سبب می شود این پارچه به یک انتخاب خوب برای مبل هایتان تبدیل شود عبارتند از:

  • دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد صد از اکوتکس اروپا: پارچه مبلی دیاموند پیش از عرضه به بازار تحت تست های کیفی نظیر ثبات سایش، ثبات ابعادی بعد از هر بار شستشو، ثبات رنگ و ثبات در برابر نور قرار می گیرد؛ پس از آن که موفق به دریافت تاییدیه و گزارش های کیفی شد به بازار عرضه می شود.
  • مقاومت و کیفیت بسیار بالا در هر شرایطی: همان گونه که در فوق اشاره شد پارچه مبلی دیاموند در برابر عوامل و شرایط مختلف بسیار مقاوم است و کیفیت خود را به هیچ عنوان از دست نمی دهد چرا که از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شود بنابراین شما با تهیه این نوع پارچه دیگر نگران ایجاد اصطکاک در سطح پارچه، چروک شدن، رنگ رفتگی و… نخواهید بود.
  • طیف وسیع رنگ بندی: گاهی برخی از پارچه های مبلی فقط به دلیل عدم تنوع در رنگ بندی از سوی افراد رد می شوند حتی اگر آن پارچه کیفیت بسیار بالایی نیز داشته باشد چرا که عدم تنوع در رنگ بندی، آن ها را با محدودیت های بسیاری مواجه می سازد. درواقع پارچه هایی که دارای طیف رنگی محدودی هستند مخاطبان خاص خود را دارند؛ اما پارچه مبلی دیاموند به دلیل این که در طیف وسیعی از رنگ بندی تولید می شود توانایی جذب مخاطب های بسیاری را با سلیقه های متفاوت دارد چرا که نیاز هر فردی با هر سلیقه ای را به طور کامل پوشش می دهد.
  • نفوذ ناپذیری: نفوذ ناپذیری پارچه دیاموند یکی از ویژگی های مثبت آن است. چنین ویژگی سبب می شود این نوع پارچه عملکردی نظیر پارچه های نانو را داشته باشد در نتیجه برای استفاده در انواع مبل ها بسیار کاربردی است. لازم به ذکر است که به دلیل نفوذ ناپذیری پارچه مبلی دیاموند قابلیت شستشو با شامپو را دارد.
  • تولید در دو مدل ساده و برجسته: یکی دیگر از ویژگی های مثبت پارچه دیاموند تولید آن در دو مدل ساده و برجسته است زیرا این امکان را برای افراد فراهم آورده است که به صورت ترکیبی از این نوع پارچه در مبلمانشان استفاده کنند.

ویژگی پارچه مبلی دیاموند

پارچه دیاموند برای چه مبلی مناسب است؟

حال که با ویژگی های پارچه مبلی دیاموند که جزو جدید ترین و بهترین پارچه های مبلی است آشنا شدید نوبت پاسخ به سوال پرتکرار “پارچه دیاموند برای چه مبلی مناسب است؟” می رسیم.

همانطور که در فوق اشاره شد کاربرد این پارچه مانند طیف رنگی متنوعی که دارد بسیار متنوع است به همین دلیل در انواع مبل های استیل، کلاسیک، راحتی و ال مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه دیاموند برای چه مبلی مناسب است

استفاده از پارچه مبلی دیاموند در مبل های راحتی یکی از بهترین انتخاب های هر شخص است زیرا با توجه به کاربرد مبل های راحتی در طول روز، این نوع پارچه می تواند در برابر سایش ها و اصطکاک های ایجاد شده مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و به راحتی چروک، کثیف و دچار پارگی نشود.

تصویر زیر نمونه ای از تعمیرات مبل اجرا شده توسط مبل شانا است که با پارچه مبلی دایموند کد 5 انجام شده است.

پارچه مبلی دایموند کد 5

پارچه دیاموند ساخت کجاست

هر شخصی حق دارد که بداند پارچه دیاموند ساخت کجا است چرا که با توجه به وارداتی بودن و یا ساخت داخل کشور می توان به راحتی به مواردی نظیر قیمت، کیفیت و… پارچه پی برد.

خبر خوبی که برای شما داریم این است که نمونه داخلی پارچه مبلی دیاموند نیز وجود دارد و در داخل کشور هم این پارچه باکیفیت تولید می شود بنابراین امکان تهیه آن به صورت مستقیم از تولیدکنندگان برای افراد وجود دارد.

پارچه دیاموند ساخت کجاست

پارچه مبلی دیاموند بهتر است یا پارچه مسکو

معمولا افراد برای انتخاب بهترین پارچه مبلی به مقایسه پارچه های مختلف با یکدیگر می پردازند بنابراین در ادامه به مقایسه پارچه مبلی دیاموند و مسکو می پردازیم تا پاسخ مناسبی برای سوال “پارچه دیاموند بهتر است یا مسکو” داشته باشید:

پارچه مبلی مسکو و دیاموند هر دو بسیار مقاوم و باکیفیت هستند اما نکته مهمی که درباره پارچه دیاموند وجود دارد این است که این پارچه به دلیل داشتن خواب، سایه می اندازد بنابراین اگر دوست ندارید پارچه مبلی سایه بیندازد می توان گفت پارچه مبلی مسکو انتخاب بهتری برای شما است.

خرید پارچه مبلی دایموند

پارچه مبلی دیاموند بهتر است یا پارچه جاسمین

پارچه مبلی جاسمین نیز مانند پارچه مبلی دیاموند دارای استحکام بالا و همچنین نفوذ ناپذیر است اما در مقایسه با پارچه مبلی دیاموند از نفوذ ناپذیری کم تری برخوردار است و توصیه مهمی که همواره درباره این پارچه می شود این است که در صورت کثیف شدن پارچه مبلی جاسمین، آن را با آب نشویید حتی اگر نفوذناپذیری جزو ویژگی های این نوع پارچه می باشد.

نکته: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع پارچه مبلی می توانید با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید و از راهنمایی های تخصصی آن ها بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

خدمات کالیته کامل رنگ پارچه مبلی دیاموند به همراه مزایا و معایب

پارچه مبل راحتی

پارچه مبل راحتی

اگر قصد خرید پارچه مبل راحتی را دارید با انواع پارچه برای مبل راحتی خود آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. شما می توانید با تماس تلفنی خرید انواع پارچه مبلی را در طرح …

پارچه مبلی جاسمین

پارچه مبلی جاسمین

پارچه مبلی جاسمین که یکی از زیبا ترین و مرغوب ترین پارچه های مبلی است طرفداران بسیاری دارد؛ کیفیت بسیار بالای پارچه مبلی جاسمین آن را به یکی از پرفروش ترین پارچه های مبلی در داخل ایران و همچنین کشور ه …

پارچه مبلی کارلوس

پارچه مبلی کارلوس

سوال “ویژگی و کاربرد پارچه مبلی کارلوس چیست و برای چه مبلی مناسب است؟” نه تنها برای پارچه مبلی کارلوس بلکه باید درباره هر پارچه مبلی پرسیده شود زیرا در این صورت است که شما میتوانید اطلاعات …

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی پارچه مبلی مازراتی که جزو پرطرفدارترین پارچه های مبلی محسوب می شود بپردازیم پس اگر شما نیز می خواهید یک پارچه مبلی مقاوم و در عین حال شیک را پس از تعمیر مبل برا …

پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو

اگر شما نیز جزو طرفداران پارچه مبلی مسکو هستید به شما تبریک می گوییم چرا که انتخاب پارچه مبلی مسکو برای مبل هایتان نشان دهنده سلیقه بی نظیر شما است. شما می توانید برای دریافت قیمت پارچه مبلی مسکو و خر …

پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا

فروش پارچه مبلی ملیتا
پارچه مبلی ملیتا یکی از بهترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است که می توانید برای مبل های خود و در هنگام تعمیرات مبل راحتی انتخاب کنید.
در حین انتخاب پارچ …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893