رویه کوبی مبل چرم

اگر در منزل خود از مبلمان چرم استفاده می کنید و قصد رویه کوبی مبل چرم منزل خود را دارید پس توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به نکات مهمی درباره رویه کوبی مبل چرم پی ببرید.

رویه کوبی مبل چرمکسانی که فقط یک بار از مبل چرم است استفاده کرده اند دیگر نمی توانند از این مبل ها دست بکشند چرا که لذت استفاده از این مبل ها را چشیده اند و دیگر نمی خواهند از آن بی بهره باشند. مبل های چرم جلوه ای اعیانی به محیط منزل و دکوراسیون می بخشند و برخلاف تصور عموم با خریداری مبل چرم می توان سال های زیادی از آن ها استفاده کرد در حالی که مبل های دارای رویه پارچه ای میزان آسیب پذیری بیشتری نسبت به چرم دارند مثلا مانند لک شدن پارچه و یا پرز دادن پارچه. البته فراموش نشود که نگهداری از رویه چرمی مبل نیز اصول و قوانین خاص خود را دارد که با رعایت آن ها می توانید سالیان سال از مبلمان چرمی خود استفاده کنید ولی اگر به خوبی از آن ها مراقبت نکنید ممکن است همان چند ماه اول پارچه چرمی آسیب های زیادی ببیند.
البته با وجود مقاوم بودن رویه چرمی، با گذشت زمان و یا عدم نگهداری صحیح از آن ها باید نسبت به تعویض رویه مبل اقدام کنید. برخی از افراد زمانی که برای رویه کوبی مبل چرم به کارگاه تعمیرات مبل مراجعه می کنند شاید از تعمیرکار بخواهند که به جای چرم از پارچه در رویه کوبی استفاده کند که توصیه ما به این افراد این است که به جای استفاده کامل از پارچه، در رویه کوبی از ترکیبی از پارچه و چرم استفاده کنند تا حالت رسمی تری به مبلمان خود ببخشند.

نحوه رویه کوبی مبل چرم

مراحل و نحوه رویه کوبی مبل چرم نیز بسیار شبیه به رویه کوبی مبل های دیگر است و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در زیر مراحل و نحوه رویه کوبی مبل چرم را به صورت مختصر توضیح می دهیم:

  •  پیش از هر کاری تعمیرکار به بررسی کلاف مبل می پردازد تا اگر نیاز به تقویت دارد تقویت کلاف مبل شود و یا اگر مبل کلاف خوبی ندارد دیگر رویه کوبی انجام نشود چرا که تعمیر مبلی که دارای کلاف خوبی نیست فقط سبب از دست رفتن هزینه های شما می شود.
  •  اگر شخصی بخواهد فقط چرم آسیب دیده مبلش تعمیر و یا تعویض شود تعمیرکار به رفو و یا تعویض رویه مبل می پردازد. اگر نیاز باشد پارچه مبلی کامل تعویض شود تعمیرکار پارچه مبلی را به آرامی از کلاف آن جدا می کند. سپس پارچه های جدید را از روی پارچه های قدیمی برش می دهد و پس از دوخت پارچه مبلی را بر روی کلاف مبل می کشد.
  •  اما گاهی قسمت های دیگر مبل مانند فوم، فنربندی و… نیز آسیب می بینند بنابراین تعمیرکار به بررسی آن ها نیز می پردازد و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد آن ها را تعمیر می کند. فراموش نکنید که رویه کوبی مبل فقط به تعویض پارچه مبل گفته نمی شود بلکه به تمامی اعمالی که بر روی کلاف مبل انجام می شود رویه کوبی مبل می گویند.
  •  اگر فنر مبل نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیرکار تمام اجزای مبل مانند پارچه مبلی، فوم و… را از کلاف جدا می کند و سپس به تعمیر و تقویت فنربندی مبل می پردازد.
  •  حال اگر فوم مبل نیز نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد نوبت به قرار دادن فوم و اسفنج جدید بر روی کلاف است. اگر فقط قسمت هایی از فوم و یا اسفنج آسیب دیده باشند تعمیرکار با تکه هایی از فوم و اسفنج به تعمیر آن ها می پردازد در این صورت هزینه کمتری را بابت تعویض فوم مبل می پردازید. اما به یاد داشته باشید اگر دیگر قسمت های مبل نیاز به بررسی و تعمیر ندارند از تعمیر آن ها دست بردارید چرا که سبب ایجاد هزینه های اضافی می شود.
  •  پس از انجام تمامی مراحل بالا نوبت به برش و دوخت پارچه مبلی می شود. هر چند که در فوق نیز به این مرحله اشاره شد اما اگر دیگر قسمت های مبل نیز دچار آسیب شده باشند پس از تعمیر آن ها باید تعویض پارچه مبلی انجام شود. بعد از دوخت پارچه توسط خیاط نوبت به کشیدن پارچه بر روی کلاف می شود.

نحوه رویه کوبی مبل چرم

انتخاب بهترین رویه کوب مبل چرم

برای انتخاب بهترین رویه کوب مبل چرم باید دقت زیادی به خرج دهید چرا که رویه کوبی یکی از حساس ترین و البته گران ترین کار هایی است که در تعمیرات مبل چرم انجام می شود.انتخاب بهترین رویه کوب مبل چرم

  •  در انتخاب بهترین رویه کوب مبل ابتدا به تجربه و مهارت او در رویه کوبی انواع مبل ها توجه کنید. چرا که رویه کوبی هر مبل نیاز به تخصص خاصی دارد و ممکن است یک رویه کوب بتواند به خوبی یک مبل راحتی را با پارچه چرمی رویه کوبی کند اما مهارت زیادی در رویه کوبی مبل های مختلف با پارچه های مبلی دیگر نداشته باشد.
  • سعی کنید علاوه بر دیدن نمونه کار های رویه کوب در وب سایت ها به صورت حضوری نیز به مرکز رویه کوبی مبل چرم مراجعه کنید و از نزدیک با کیفیت و نحوه کار آن ها آشنا شوید.
  •  استفاده از جنس های مرغوب در رویه کوبی مبل از مسائل مهمی است که باید به آن توجه کنید. از رویه کوب درباره جنس و مرغوبیت موادی که در رویه کوبی استفاده می کند سوال کنید.
  •  هیچگاه از دستمزد رویه کوب غافل نشوید و هیچگاه فریب دستمزد های پایین را نخورید. این طبیعی است که هر چه مهارت و تجربه رویه کوب بیشتر باشد دستمزد او هم بیشتر خواهد بود البته فراموش نشود که دستمزد های سرسام آور نیز تضمینی برای مهارت رویه کوب نیست پس در این باره به خوبی تحقیق کنید.
  •  سعی کنید با مشتریانی که از خدمات مرکز رویه کوبی چرم مربوطه استفاده می کنند صحبت کنید و درباره میزان رضایت آن ها سوال کنید همچنین دلیل رضایت آن ها و عدم رضایت آن ها را نیز جویا شوید.

هزینه رویه کوبی مبل چرم

نوع و متراژ پارچه ای که برای رویه کوبی مبل چرم استفاده می شود 1،000،000 تومان تا 4،000،000 تومان است برای یک دست کامل مبل است و هزینه های جانبی دیگر از جمله دستمزد رویه کوبی و هزینه های تعمیر اسفنج و تقویت کلاف می تواند هزینه رویه کوبی را متغیر کند.

هزینه ایاب و ذهاب نسبت به توافق شما با تعمیر کار صورت می گیرد، مبل شانا با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل رایگان آماده خدمت رسانی به مشتریان تهران و کرج است.هزینه رویه کوبی مبل چرم

4.5/5 - (2 امتیاز)

خدمات رویه کوبی مبل چرم

تعمیرات مبل چرم

تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده ارائه خدمات تعمیر مبل چرمی و تعویض رویه آن است. مبل های چرمی مبل های بسیار حساسی هستند که معمولا بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند و ممکن است رویه …

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

تعمیر فرسودگی مبل

هنگامی که افراد به دنبال تغییر دکوراسیون هستند، مبلمان جزو آن دسته از اثاث هایی است  که حتما باید تغییر داده شود. ممکن است این سوال ذهن شما را به خود مشغول کند که چرا حتما مبلمان خانه و یا محل کار خود …

بهترین رویه کوبی مبل

بهترین رویه کوبی مبل

بهترین رویه کوبی مبل کیست
در این مقاله میخواهیم به سراغ موضوع مرود علاقه خانم های خوش سلیقه برویم. تا  پایان این مقاله به پرسش اینکه بهترین رویه کوبی مبل چه ویژگی هایی دارد؟ یا اینکه چگونه می توان بهت …

تعمیرات مبل نازی آباد

تعمیرات مبل نازی آباد

مبل شانا تخصصی ترین مرکز تعمیر مبل آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر مبل نازی آباد است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و نحوه تعمیرات مبل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
تعمیرات مبل جنوب تهران …

تعمیر مبل در افسریه

تعمیر مبل در افسریه

اگر به دنبال تعمیرکار خوب و با تجربه در زمینه تعمیر مبل هستید می توانید به شعبه تعمیر مبل افسریه مبل شانا مراجعه کنید. مبل شانا به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات مبل تهران هستید می توانید با ما ارتباط …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893